خبرگزاری کار ایران

صادقی: حدادی‌فر نشان دادهنوز می‌‎تواند تیمش را رهبری کند / تیم ما محکم فوتبال بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۱۹

سرمربی تیم سایپا تهران گفت: بازی مشکل خاصی نداشت کارت قرمز بازیکن ذوب‌آهن به خاطر دو خطای ساده‌ای بود که انجام داد و آنقدر خشن نبود که کارت قرمز مستقیم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتور تبریز گفت: بازی خوبی بود 5 گل داشت حتی در نیمه اول موقعیت های بهتری داشتیم با وجود اینکه 2 گل دریافت کردیم اما آنها با تجربه‌تر بودند و 2 بر صفر برنده شدند. به بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم کم‌تر اشتباده کنیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره عملکرد دفاعی تیم حریف اظهار داشت: نمی‌توانم درباره تیم حریف صحبت کنم اگر درباره تیم خودمان سؤالی دارید در خدمت هستم. بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم که تا لحظه آخر تلاش کنند. دیدید که روی ضربات ایستگاهی هم به گل رسیدیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها نایب قهرمان آسیا هستند و تیم بزرگی هستند. قاسم حدادی‌فر نشان داد هنوز که هنوز است می‌تواند تیمش را رهبری کند. حتی می‌توانستیم در نیمه اول برنده باشیم اما نتوانستیم موقعیت‌هایی را که ایجاد کرده بودیم به گل تبدیل کنیم.

وی درباره درگیری‌های داخل بازی گفت: در خصوص موردی که می‌گویید حضور ذهن ندارم. تیم ما محکم فوتبال بازی می‌کند اما به حریف هم احترام می‌گذارد. بازی مشکل خاصی نداشت کارت قرمز بازیکن ذوب‌آهن به خاطر دو خطای ساده‌ای بود که انجام داد و آنقدر خشن نبود که کارت قرمز مستقیم داشته باشد. سعی می‌کنم در بازی‌های آینده آرامتر بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا  درباره تعویض تأثیرگذار معین عباسیان گفت: در شروع نیمه دوم عباسیان وارد زمین شد که تأثیرگذار بود البته تمام بازیکنان ما در نیمه دوم با تمام وجود بازی کردند شاید بیشتر گلزنان دیده شوند اما خط دفاع، هافبک و تمام بازیکنان خوب بازی کردند و از آنها راضی بودم.

صادقی درباره ارزیابی‌اش از مدعیان قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر گفت: اجازه بدهید چند هفته بگذرد تا ببینیم شرایط چگونه است. در هر حال من بازی‌ها را ندیده‌ام اما تیم‌هایی که پرطرفدار هستند هدف، برنامه‌ریزی و استراتژی آنها برای قهرمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز