خبرگزاری کار ایران

رضاییان: بازیکنان نمی‌خواستند جلوی پرسپولیس بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۵۷

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی مشکلات مالی تا حدی حل شده اما هنوز پولی به حساب باشگاه نیامده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بهرام رضاییان در گفت و گو با رادیو بوشهر درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با پارس جنوبی و حواشی یکی، دو روز گذشته عنوان کرد: تمرینات تا الان ادامه داشته ولی بازیکنان اوج کار را دیشب گذاشتند و اعلام کردند تا مطالباتی را پرداخت نکنید یا وضعیت ما مشخص نشود حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستیم . چندین جلسه با آنها برگزار کردیم ولی روی این قضیه مُصر بودند.

وی ادامه داد: امروز با تلاش های بی وقفه سید پیروز موسوی و پیگیری هایی که از طریق دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انجام شد، خوشبختانه مشکلات رفع شد و در این جلسات سرمربی تیم هم حضور داشتند. بازیکنان هم به هتل محل اقامت رفتند و مشغول تمرین هستند.

مدیرعامل پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا پولی به حساب باشگاه واریز شده، گفت:‌ بودجه ای به تیم تزریق واریز نشده ولی محل پرداخت مشخص شده و اعضای تیم قوت قبلی گرفتند. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خودش پول می‌گیرد.

رضاییان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، بیان کرد: از لیگ دو در خدمت تیم پارس جنوبی بودم ، هر کسی یک انرژی و توانی دارد . من خودم درخواست این را داشتم که از مدیریت باشگاه جدا بشوم. موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام بشود. در کنار تیم خواهم بود ولی می‌خواهم با عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

وی همچنین گفت: البته مقولهفوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عنوان های قهرمانی خود دفاع کنیم. انشالله هر چه خیر است پیش می آید .

رضاییان درباره بازی با پرسپولیس افزود: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم آن نتیجه ای که رخ می‌دهد با همه تلاش ما باشد. من هم کنار تیم هستم و بازیکنان باقدرت در بازی فردا بازی می‌کنند. تا به الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود.

وی در پایان گفت: از آقای نجفی مدیر هیئت فوتبال استان بوشهر تشکر می‌کنم که در تهران هستند و برای کارهای ثبت قرارداد با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز