خبرگزاری کار ایران

کاش دربی در هفته‌های میانی لیگ برگزار می‌شد

امیرآبادی: امیدوارم بازیکنان جدید موفق باشند

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۴۲

کاپیتان سابق استقلال گفت: استراماچونی شرایط استقلال و امکاناتش را می‌دانسته پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال معتقد است که دلخوری‌هایی که بین باشگاه و استراماچونی به وجود آمده باید هرچه زودتر برطرف شود تا آبی‌ها از این مسئله ضربه نخورند. وی تاریخ دربی را هم مناسب ندانسته و معتقد بود که ای کاش دربی در هفته‌های میانی لیگ برگزار می‌شد.

 شرایط استقلال را پیش از شروع لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط استقلال بد نیست. آنها اردو و بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کردند و فکر می‌کنم پیش از شروع لیگ به یک هماهنگی خوب دست یافتند. فکر می‌کنم آنها پیش از شروع لیگ شرایط خوبی داشته باشند.

 جدایی بازیکنان به استقلال ضربه نخواهد زد؟

تغییرات زیاد در هر تیمی مضر است به خصوص در تیم‌های بزرگ که هوادار زیاد دارند و انتظارات از آنها بالا است. فکر می‌کنم یکی از دغدغه‌های کادر فنی و شخص استراماچونی همین است. او اگر بتواند تیمش را از لحاظ هماهنگی به شرایط ایده‌آل برساند می‌تواند به موفقیت برسد.

 حضور بازیکنان جدید چقدر تاثیرگذار است؟

بازیکنان جدید باید بدانند که به چه تیم بزرگی آمده‌اند. آنها اگر بتوانند خودشان را با شرایط کاری استقلال وفق دهند این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. البته تا جایی که من می‌بینم و می‌شنوم بازیکنان جدید استقلال در بازیهای دوستانه این تیم عملکرد خوبی داشتند و حتی موفق به گلزنی هم شده‌اند. امیدوارم آنها در استقلال موفق باشند.

شایعه قهر استراماچونی تمرکز تیم را تغییر داد. در این رابطه چه نظری دارید؟

این اتفاقات به ضرر استقلال است زیرا تمرکز تیم و سرمربی را به هم می‌ریزد. آن هم به فاصله یک هفته مانده به شروع بازیها. البته این را هم بگویم که استراماچونی زمانی که به ایران آمده قطعا روی آن مطالعه کرده و شرایط استقلال و امکاناتش را می‌دانسته پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. باشگاه باید هرچه زودتر این دلخوریها و ناراحتی‌ها را برطرف سازد.

قرعه استقلال در لیگ را چطور می‌بینید؟

قرعه نسبتا خوبی برای استقلال درآمده است. آنها در سه هفته اول با تیم‌هایی بازی دارند که فصل گذشته در میانه‌های جدول بوده‌اند و شانس پیروزی استقلال بیشتر است و آنها می‌توانند با روحیه خوب لیگ را شروع کرده و حتی به استقبال دربی بروند.

خیلی‌ها می‌گویند تاریخ برگزاری دربی مناسب نیست.

معمولا دربی در ایران بین هفته‌های هفتم و هشتم برگزار می‌شد ولی امسال شرایط طوری رقم خورده که این دو تیم خیلی زود با یکدیگر بازی دارند. با توجه به این که مربی هر دو تیم تغییر کرده و هیچ‌یک به افکار دیگری شناخت ندارد، این مسئله می‌تواند به جذابیت بازی اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز