خبرگزاری کار ایران

واکنش صادقی به اظهارات خطیر: با اسم من خودت را گنده نکن!

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۵۵

کاپیتان سابق باشگاه استقلال تهران به اظهارات معاون سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال تهران شب گذشته میهمان برنامه ورزشگاه بود و در میان صحبت‌هایی که پیرامون وضعیت فعلی این تیم و آندره آ استراماچونی انجام داد انتقادهایی هم به علی خطیر، معاون سابق این تیم وارد کرد.

خطیر که روز گذشته در باشگاه استقلال جنجال تازه‌ای به پا کرده بود و با ذیحساب باشگاه درگیری لفظی داشت، صبح امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» به اظهارات صادقی واکنش نشان داد و گفت: "دوست عزیز بازیکنی که در صداوسیما در مورد خطیر صحبت می‌کنید، چرا واضح صحبت نمی‌کنید؟ شما چندین بار بنده را دیدید؟ اگر من به استقلال می‌آوردمت آدم خوبی بودم؟ من وقتی به ورزشگاه می‌رفتم اصلاً احساس نمی‌کردم که مدیر باشگاه هستم و خودم را یک هوادارا می‌دانستم."

در این رابطه با امیرحسین صادقی تماس گرفتیم و او در واکنش به اظهارات معاون سابق امیرحسین فتحی اظهار داشت: "ایشان می‌گویند که با او صحبت کرده‌ام. آقای خطیر من هم این سوال را مطرح می‌کنم، شما اصلا شماره تلفن امیرحسین صادقی را دارید که با آن حرف بزنید؟ اگر دارید پرینت را منتشر کنید که یک دفعه با شما صحبت کرده باشم. نمی‌‌دانم دلیل این اتفاقات چیست، با صحبت کردن درباره من خودت را گنده نکن! بیشتر از این هم نمی‌خواهم صحبت کنم. این را بداند که الان اگر صحبت کردم فقط برای این بود که در رادیو صحبت کرده بود وگرنه استقلال اینقدر بزرگ است که نباید به این افراد سودجو اجازه سواستفاده از نام آن را داد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز