خبرگزاری کار ایران

جلسه فتحی و استراماچونی برای تعیین تکلیف سباستین

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۱۰

محور اصلی مذاکره امروز سرمربی استقلال و مدیرعامل این باشگاه برای حضور یک مربی در کادرفنی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روزهایی که بازیکنان استقلال تهران پس از تمرینات پرفشار زیر نظر سرمربی ایتالیایی در انتظار شروع مسابقات لیگ برتر هستند اما اتفاق بزرگی امروز به وقوع می‌پیوندد.

با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد برخلاف فصل گذشته و فراموشی ماجرای سوپرکاپ و تمرینات آماده سازی با حضور آندره آ استراماچونی دیگر اتفاقات عجیبی پیرامون آبی پوشان رخ نخواهد داد اما از هفته گذشته گمانه زنی‌های یک خبرنگار ایتالیایی پیرامون آینده سرمربی استقلال آرامش را دوباره از این تیم گرفت.

استراماچونی که در زمان حضور او به عنوان سرمربی 9 بازیکن به این تیم پیوسته‌اند و قرار است به زودی یک مدافع کروات را هم به خدمت بگیرد، به گفته جیانلوکا دیمارتزیو از عدم جذب بازیکنان مدنظرش از مدیران باشگاه گلایه دارد و از آنها درخواست کرده بود هرچه زودتر سرنوشتش را مشخص کنند.

بر این اساس امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران امروز به همراه استراماچونی در جلسه‌ای شرکت می‌کنند تا مشکلاتی که طی روزهای اخیر پدید آمده برطرف شود و در صورت عدم توافق طرفین حتی احتمال قطع همکاری هم وجود دارد.

عامل اصلی اختلاف فتحی و استراماچونی برخلاف خرید بازیکن، تجهیزات تمرینی و استعفای علی خطیر، حضور مربی جوانی به نام سباستین ادورادو لتو در کادر فنی است. او که از سه فصل پیش به صورت رسمی وارد دنیای مربیگری شده به همراه دو دستیار خارجی دیگر در کنار استراماچونی به تهران آمدند اما باشگاه در مقطع فعلی حاضر به ادامه همکاری با او نیست و در مقابل سرمربی مخالف این ماجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز