خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت؛

محکومیت 4 میلیاردی تراکتور

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۴۸

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* در پی شکایت کیانوش رحمتی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* با توجه به شکایت سعید خردمند از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: با توجه به توافق طرفین در قرارداد فی مابین و دادن حق فسخ قراردادی توسط خوانده به خواهان در صورت عدم انجام تعهدات تا مورخ 15 تیرماه 97، حسب قسمت دست نویس ماده 3 در صفحه دوم و مندرجات دادخواست و دفاعیات تقدیمی و عدم ارائه مستند ایفای دین توسط خوانده تا تاریخ اعلام شده مردود می داند و حکم بر بی حقی خواهان صادر می نماید.

* در پرونده شکایت باشگاه بادران از تراکتور سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 250 میلیون ریال بابت توافقنامه فی مابین طرفین دعوی و مبلغ 85 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه بادران) محکوم شد.

* در پی شکایت مسعود همامی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ 13 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز