خبرگزاری کار ایران

لمپارد: لیورپول را باید در بازی شسکت می دادیم/ از توهین کنندگان آبراهام متنفرم

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۸۰

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: بسیار مهم هست که ذهنیتمان در بازی چطور باشد چون دو بازی عجیب داشتیم. ما باید ذهنمون رو خالی کنیم و تمرکز کنیم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال چلسی از ساعت 17:30 روز شنبه در ورزشگاه خانگی استمفورد بریج به مصاف لسترسیتی می رود. آبی پوشان در بازی چهارشنبه شب سوپر کاپ اروپا برابر لیورپول، در ضربات پنالتی شکست خوردند.

در همین راستا فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لسترسیتی، در خصوص درس های عبرت بازی لیورپول اظهار داشت: «گل های زیادی نخوردیم که نسبت به بازی با منچستریونایتد بهتر بود. ما فقط نیاز هست در مورد اشتباهاتی که سر آن 4 گل خوردیم درس بگیریم. لیورپول یکی از بهترین های دنیاست و ما در حد آنها ظاهر شدیم. توپ را به گردش در می آوردیم و موقعیت های گلزنی خلق کردیم.»

وی ادامه داد: «در پنالتی ها باختیم اما در بازی باید برنده می شدیم. چیزی که الان مهم هست عکس العلمون به بازی هست و به دنبال جذب اولین سه امتیاز هستیم.»

او در مورد انتقادات و توهین هایی که به آبراهام شد، تصریح کرد: «من واقعا متنفرم که آنها را طرفدار چلسی بنامم. بعضی کارها باید انجام بشود و به خاطر جریان تامی بسیار عصبانی هستم و باشگاه باید کارهای زیادی انجام بدهد تا این تبعیض در تموم سطوح رفع شود.»

سرمربی چلسی در خصوص بازی با لسترسیتی، گفت:  «بازی بزرگی برای ما و همه طرفدارها هست. براندون (راجرز) بازیکنان خوبی در آنجا دارد.»

لمپارد در مورد آینده باتشوایی و ادامه همکاری با آبی پوشان گفت:  «میچی به عنوان یکی از سه مهاجم ما در اینجاست. او در نقشه های ما و برای رقابت با تامی و اولی بسیار مهم هست.»

او در مورد پست کانته در تیم تحت هدایتش اظهار داشت: «مسلماً پستش در خط هافبک هست! مهم ترین مسئله برای من این هست که ما انعطاف پذیری داریم و هیچ کس به یک ساختار خاص متکی نیست و این رو در بازی مقابل لیورپول هم دیدیم.»

وی در باره خستگی 120 دقیقه بازی مقابل لیورپول و فشاری که در بازی بعد به بازیکنانش وارد می شود گفت: «می تونستیم اجازه ندهیم اینطور شود، اما اتفاقی هست که افتاده. یک روز بیشتر تا بازی روز یکشنبه وقت داریم و بازیکن ها بیشتر کارهای ریکاوری انجام می دهند تا تمرین.»

سرمربی چلسی در مورد بازگشت به استمفوردبریج و ادامه همکاری با آبی پوشان لندنی خاطر نشان کرد:  «افتخار می کنم. افتخار می کنم که مربی این باشگاه هستم و چندین بار بعد از بازنشستگیم به اینجا برگشتم.»

لمپارد درباره هادسون اودی گفت: «او هفته قبل یا دو هفته قبل با تیم زیر 23 ساله ها تمرین کرد. مسلماً ماه آینده بازی های ملی رو در پیش داریم و خبر خوبی هست چون بازیکن ها میتوانند به تیم برگردند.»

او در مورد رودیگر و ویلیان ادامه داد:  «رودیگر تمرین می کند و ویلیان نزدیک تر به بازگشت هست.»

وی درباره اهمیت تمرکز به بازی برابر لسترسیتی گفت: «بسیار مهم هست که ذهنیتمان در بازی چطور باشد چون دو بازی عجیب داشتیم. ما باید ذهنمون رو خالی کنیم و تمرکز کنیم.»

لمپارد در مورد اولین گل تامی آبراهام برای چلسی اظهار داشت: «تامی همیشه مشتاق گلزنی هست و این چیزی هست که در مورد او بسیار دوست دارم. او همیشه در موقعیت گلزنی قرار می گیرد و این نشان می دهد چه شخصیتی دارد و نمی خواهد خودش رو پنهان کند.»

سرمری چلسی در خصوص انتقادات بعد از بازی با منچستریونایتد در هفته اول تصریح کرد: «ما نیاز داریم وفق پیدا کنیم. در مورد بازی با منچستریونایتد فکر می کنم بعضی از واکنش های ما خوب نبود ولی بسیاری از حرکات کلی ما در بازی خوب بود. موارد مثبت زیادی در بازی مقابل لیورپول انجام دادیم و حالا باید در بازی ها به پیروزی برسیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز