خبرگزاری کار ایران

درآمدهای باشگاه پرسپولیس کجا هزینه شد

ایرج عرب خارج از مدار (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۸۸

مدیرعامل پرسپولیس برخلاف گذشته نسبت به حواشی و سوالاتی که حول این باشگاه وجود دارد، پاسخگو نیست.

به گزارش ایلنا، ایرج عرب که در روزهای ابتدایی حضورش روی صندلی مدیریت پاسخگوی تمامی رسانه‌ها و حتی کانال‌های هواداری مرتبط و غیرمرتبط بود، این روزها سیاست سکوت در پیش گرفته و ترجیح داده، پاسخی به ابهامات و البته حواشی شکل گرفته نداشته باشد.

مهمترین ابهامی که این روزها حول مدیریت باشگاه شکل گرفته مربوط به پرداختی یکی از شرکت‌هاست که مدعی شده قرار است مجری فروش بلیت این باشگاه در فصل جاری باشد. این شرکت با اعلام این موضوع مدعی شده که در اردیبهشت ماه مبلغ 7 میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده تا در فصل جاری بتواند مجری بلیت فروشی این باشگاه باشد.

باشگاه پرسپولیس اما از همان تاریخ هیچ واکنشی نسبت به درآمدهای خود در زمینه این دریافتی‌ها در کنار درآمد حاصله از مطالبات اسپانسر گذشته و مذاکره با اسپانسر جدید نداشته است.

ایرج عرب که این روزها شایعه مربوط به برکناری‌اش از مدیرعاملی پرسپولیس را نزدیک‌تر از همیشه پیش روی خود می‌بیند، برخلاف گذشته واکنشی به این ابهامات نداشته و با سود بردن از اتاق فکری جداگانه از هیات مدیره، به دنبال راهکارهای خاص خود برای حضور در فصل نوزدهم است.

مدیرعامل پرسپولیس حتی نسبت به ماجرای پاداش 180 هزار دلاری هزینه در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز پاسخی تا به امروز نداده و این در حالیست که گفته می‌شود حراست وزارت ورزش طی هفته‌های اخیر به دنبال بررسی این موضوع و شفافیت در باشگاه بوده است.

عرب که پیش از این مدعی شده بود مبلغ درخواستی برانکو ایوانکوویچ از مطالباتش نیز آماده است، ضمن اینکه تا به این لحظه توافقی با سرمربی سابق این باشگاه نداشته، نسبت به پرداخت مطالبات ابتدایی گابریل کالدرون نیز بی پاسخ بوده و باید دید او چه استراتژی در ذهن دارد و چگونه قصد دارد از این موضوعات دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز