خبرگزاری کار ایران

جدایی ۱۷ بازیکن از استقلال نگران‌کننده است

دین‌محمدی: هیچ تیمی هیچ بازی آسانی در لیگ ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۷۷۷

پیشکسوت استقلال معتقد است تغییر دو مربی در دو تیم در نتیجه دربی می تواند تاثیر داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم در فصل جاری با حضور استراماچونی شرایط خوبی دارد و از آنها می‌توان به عنوان یک مدعی قهرمانی نام برد.
هافبک ملی‌پوش سابق آبی‌ها معتقد است کاش دربی در زمان دیگری برگزار می‌شد.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال اردو و تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته است و چند بازی دوستانه را هم برگزار کرده‌اند که در شرایط خوبی به سر می‌برند. این تیم فقط در حال حاضر نیاز به هماهنگی بیشتر دارد تا بتواند در لیگ نتایج خوبی را کسب کند.

 اما مقابل پیکان لیگ برتری شکست خورد؟

نتیجه در بازیهای دوستانه زیاد مهم نیست. مهم این است که نقاط ضعف و قوت را بتوانی بشناسی و در جهت رفع آن گام برداری. من بارها گفته‌ام که استراماچونی در این فصل با استقلال نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

استراماچونی از شرایط موجود در استقلال ناراضی است در این باره چه نظری دارید؟

به هر حال او از یک کشور حرفه‌ای به فوتبال ایران آمده و قطعا امکانات بیشتری را طلب می‌کند اما امکانات فوتبال ما در همین سطح است و استراماچونی باید خودش را با این شرایط وقف دهد.

خیلی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند و این نگران‌کننده نیست؟

به هر حال جدایی 17 بازیکن از استقلال نگران‌کننده است و من فکر می‌کنم که استراماچونی کار سختی در پیش‌رو داشته باشد اما او همان‌طور که گفتم یک مربی حرفه‌ای است و می‌داند که چگونه شرایط را درست کند.

جدایی بازیکنان باتجربه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال این بازیکنان باید یک زمانی از استقلال می‌رفتند اما این را هم باید بپذیریم که یکی نیاز به بازیکن باتجربه دارد زیرا بازیکنان بزرگ تیم را در مواقع بحرانی جمع و جور می‌کند و رابط تیم و سرمربی است. یادم می‌آید یک زمانی ما هنوز به 35 سال هم نرسیده بودیم که به ما گفتند پیر شدی اما الان بازیکنانی به استقلال و پرسپولیس می‌آیند که سن آن موقع من را داشتند اما هیچ‌کس هیچ ایرادی به آن نمی‌گرفت.

قرعه‌کشی لیگ هم برگزار شد و دربی هفته چهارم برگزار می‌شود. در این باره چه نظری دارید؟

به هر حال در لیگ همه تیم‌ها با یکدیگر بازی می‌کنند و هیچ تیمی هیچ بازی آسانی در لیگ ندارد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همه بازیها به انگیزه برد به میدان برود و بتواند آخر فصل موفقیت کسب کند.

در مورد دربی صحبت می‌کنید؟

کاش دربی کمی دیرتر برگزار می‌شد تا دو تیم در شرایط بهتری به مصاف هم می‌رفتند اما خوبی دربی امسال این است که هر دو مربی عوض شدند و به افکار یکدیگر شناخت ندارند و این می‌تواند برگ برنده هر دو تیم در این بازی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز