خبرگزاری کار ایران

هفت ستاره بیرون از نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۷۳۸

در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا ستاره‌های صاحبنامی هنوز مقصد خود را مشخص نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات داغ فوتبال اروپا در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک شده که ستاره‌های سرشناس هنوز تکلیف تیم آینده‌ی خود را مشخص نکرده‌اند.

فرانک ربیری

تصور بایرن‌مونیخ بدون ریبری سخت است اما هواداران باواریا باید از این فصل به آن عادت کنند. مرد ۳۶ساله فرانسوی البته هنوز قصد آویزان کردن کفش‌هایش را ندارد و می‌خواهد همچنان به بازی کردن ادامه دهد. او چندی پیش گفت: «هنوز تشنه هستم. فکر می‌کنم هنوز چیزی برای رو کردن دارم. احساس می‌کنم همچنان نیروی زیادی در پاها و سرم وجود دارد.» ریبری ظاهراً به باشگاه‌های چینی و عربی فکر نمی‌کند و معتقد است هنوز می‌تواند در سطح اول اروپا باقی بماند. باید دید مشتری دست به نقدی برایش پیدا می‌شود یا نه؟

کلودیو مارکیزیو

مارکیزیوی ۳۳ساله تا همین چند وقت پیش یکی از مهره‌های مهم یوونتوس بود. او تابستان سال گذشته بعد از ۲۵سال حضور در یووه و آکادمی‌هایش، به زنیت‌سنت‌پترزبورگ رفت اما خیلی زود و بعد از ۱۰ماه از این باشگاه جدا شد. مارکیزیو که سابقه هفت‌بار قهرمانی در سری «آ» و دوبار بازی با این تیم در لیگ قهرمانان را دارد در سال‌های گذشته مصدومیت‌های زیادی داشته اما همچنان روی فرم است، شاید دوباره به ایتالیا برگردد اما فعلاً بدون تیم مانده.

ماریو بالوتلی

نفر بعدی لیست هم ایتالیایی است؛ سوپرماریو. بالوتلی که زمانی از ارکان اصلی خط حمله ایتالیا بود حالا خیلی در کشور خودش محبوب نیست. او فصل پیش را در مارسی گذراند و قبل‌تر در نیس فرانسه بود. حالا هم گفته می‌شود باب مذاکره را با باشگاه‌ برزیلی فلامینگو باز کرده. در روزگاری که همه آرزو دارند از سری «آ» برزیل به فوتبال اروپا منتقل شوند ظاهراً بالوتلی که همیشه برعکس عمل کرده می‌خواهد راه برزیل را در پیش بگیرد. با این همه همچنان احتمال بازی کردن مهاجم پرحاشیه ۲۹ساله در اروپا وجود دارد.

دنیل استوریج

تا همین فصل پیش یکی از نیمکت‌نشینان مهم لیورپول بود؛ کسی که در مرحله گروهی آن گل زیبا را به پاری‌سن‌ژرمن زد. او در فصل ۱۴-۲۰۱۳ به‌همراه سوارس و استرلینگ، خط آتش لیورپول را تشکیل می‌داد و موفق به ثبت ۲۱ گل شد؛ گل‌هایی که حتی او را به تیم 11نفره فصل هم رساند اما حالا بدون تیم مانده. او با اینکه سابقه بازی در فینال لیگ قهرمانان را ندارد اما دو مدال طلای آن را در خانه‌اش نگه می‌دارد. یکی از آنها را با چلسی به دست آورده و دیگری را همین فصل پیش با لیورپول. استوریج در واقع تنها بازیکن انگلیسی تاریخ است که با دو تیم مختلف قهرمان لیگ قهرمانان شده، اما حالا بدون تیم باقی مانده. مصدومیت‌های پی‌درپی باعث شد لیورپول سرانجام او را بازیکن آزاد اعلام کند و حالا این مهاجم ۲۹ساله باید به فکر تیمی جدید باشد؛ تیمی که با توجه به تمام شدن مهلت نقل‌و‌انتقالات در لیگ برتر، قطعاً انگلیسی نیست.

فرناندو یورنته

کمتر پیش می‌آید بازیکنی که سابقه قهرمانی در جام‌جهانی و حضور در دو فینال لیگ قهرمانان را داشته باشد، بازیکن آزاد باشد، اما یورنته چنین شرایطی دارد. بازیکن سابق اتلتیکوبیلبائو، یوونتوس، سویا و تاتنهام با کوله‌باری از تجربه فعلاً بدون تیم مانده. او همین فصل پیش گل‌های مهمی مقابل دورتموند و سیتی زد و حالا باید دید به کدام تیم می‌پیوندد.

فابیو کوئنترائو

زمانی سر خواستنش دعوا بود و حالا سر نخواستنش؛ بازیکنی که ۷سال با رئال‌مادرید بود و هم لالیگا را برد و هم لیگ قهرمانان را. او به‌ناگاه از یادها رفت و بعد از حضور قرضی در موناکو و اسپورتین‌لیسبون، فصل پیش را در باشگاه پرتغالی ریوآوه به انتها رساند. این مدافع ۳۱ساله که در سال ۲۰۱۳ حسابی مورد توجه منچستر قرار گرفته بود حالا به فکر تیمی جدید است.

 

حاتم بن‌عرفا

وقتی در نیوکاسل بود فوق‌العاده ظاهر می‌شد. هم خیلی خوب دفاع می‌کرد و هم گل‌های مهمی به ثمر می‌رساند، اما بعد از ترک سنت‌جیمزپارک و بازی در نیس، پی‌اس‌جی و رن ستاره اقبالش افول کرده. او فصل پیش نقش بسزایی در قهرمانی رن در جام حذفی و شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال داشت و بعد از اتمام قراردادش تصمیم گرفت به باشگاه دیگری برود اما فعلاً بدون تیم مانده. این هافبک ۳۲ساله قرار بود به نیوکاسل برگردد ولی اگر می‌خواهد روزهای خوش گذشته را تکرار کند باید تا ژانویه منتظر بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز