خبرگزاری کار ایران

ایرج عرب در آستانه استعفا از مدیرعاملی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۸۳۲

مدیرعامل پرحاشیه پرسپولیس با شایعات جدی در خصوص پایان کارش در این تیم مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پرسپولیس تهران که در بازار نقل و انتقالات تابستانی با اتفاقات گوناگونی رو به رو بوده اکنون در آستانه یک جدایی عجیب و پر سر و صدا قرار گرفته است.

ایرج عرب علیرغم اقداماتی که طی مدت اخیر داشته اما انتقاد به عملکردش درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ، عدم توافق با اسپانسر، مشکلات مالی و فعالیت در نقل و انتقالات تحت فشار بوده است.

شعارهای تماشاگران تمرینات تیم کالدرون در تمرینات پیش فصل و هجمه‌های گوناگون در فضا مجازی باعث شده تا ایرج عرب اکنون و پیش از شروع فصل با شایعه جدی‌تری در خصوص پایان کارش در این تیم مواجه شود.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس با حضور در وزارت ورزش و جلسه با سلطانی ‌فر شایعه مربوط به پایان کار ایرج عرب را جدی‌تر از پیش کرده‌اند و این در حالیست که مدیرعامل سرخ‌ها این روزها با اعضای مدیریتی نیز با چالش مواجه است.

مهرداد هاشمی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس است که در جلسات اخیر و در اعتراض به مدیریت ایرج عرب شرکت نمی‌کند و روز گذشته هم در جلسه غایب بود. عرب در حال حاضر با چالش جدی مواجه شده است که با انجام آن شوک بزرگی به پرسپولیس وارد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز