خبرگزاری کار ایران

صادقی: قیمت یک بازیکن الاتحاد به اندازه بودجه تیم ماست/ می‌توانیم بازهم در آسیا فینالیست شویم

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۸۴۰

گلر ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی آسیایی صحبت کرد.

محمدباقر صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما از لحاظ فنی و روحی شرایط خوبی دارد و فقط شاید از لحاظ مالی کمی مشکل داشته باشیم. یک سری کم‌ لطفی‌هایی نسبت به تیم ما شده و مدیریت باشگاه تنها است ولی با این وجود تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای ایران در بازی با الاتحاد باشیم و دست پر خارج شویم تا برای بازی برگشت اوضاع مناسبی پیدا کنیم.

وی در مورد تفاوت فاحش هزینه ذوب آهن و الاتحاد گفت: همیشه تیم‌های ایرانی نسبت به رقبای آسیایی و تیم‌های عربی شرایط نابرابری داشتند و امسال هم به خاطر شرایط اقتصادی سخت کشورمان این نابرابری بیشتر و پررنگ‌تر شده است ولی ما با غیرت و تعصب وارد زمین می‌شویم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم. در حال حاضر یک بازیکن حریف به اندازه کل بودجه تیم ما پول گرفته است ولی سابقه بردن تیم‌های این چنینی را داشته‌ایم. تیم‌های ایرانی خصوصاً اصفهانی‌ها و خصوصاً ذوب آهن همیشه از این شرایط نابرابر سربلند بیرون آمده است.

گلر ذوب آهن در مورد شرایط خودش و اینکه در فصل جدید با جدایی مظاهری گلر یک تیم شده است عنوان کرد: رشید سال‌های خوبی در ذوب آهن داشت و توانست توانایی‌هایش را نشان دهد و روزهای خوب و بد زیادی در تیم داشت ولی در یک مجموعه گلر به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و همیشه کار تیمی جواب می‌دهد. ضمن اینکه مشخص نیست من در ترکیب اصلی بازی کنم یا نه و تصمیم کادرفنی است ولی قولی که می‌توانم بدهم این است که اگر بازی کردم همه تلاشم را به کار بگیرم تا عملکرد خوبی داشته باشم و از دروازه تیم محافظت کنم.

صادقی در مورد وضعیت سه بازیکن سرباز ذوب آهن گفت: سه بازیکن سرباز ما با هزار ضرب و زور و تلاش مدیران باشگاه مرخصی گرفتند و قرار شده این یک بازی کنار ما باشند و بعد از آن به تبریز برگردند. شرایط بدنی آنها قطعاً صد در صد مناسب نیست ولی به هر حال بازیکنان خوب و با تجربه‌ای هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد برنامه ریزی لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: متاسفانه انقدر بازی‌ها به تعویق افتاد که اولین بازی رسمی و جدی ما در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است و اگر پیش از آن حداقل یک بازی در لیگ انجام می‌دادیم محک خوبی برای بازی آسیایی بود ولی به هر حال با این شرایط باید کنار بیاییم و چاره‌ای نیست.

گلر ذوب آهن در مورد اینکه این تیم می‌تواند مثل سال 2010 فینالیست شود یا نه، گفت: فکر می‌کنم بتوانیم. من در آن تیم حضور داشتم و در دور گروهی بازی کردم و الان شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم بازهم به مراحل بالا برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز