خبرگزاری کار ایران

تصمیم دور از انتظار سارا شیربیگی؛

خانم گل فوتسال آسیا خانه نشین می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۹۶

ملی‌پوش فوتسال بانوان که در جدایی از تیم نامی‌نو به مشکل خورده در صورتی که کارش به نتیجه نرسد فصل بعد بیرون می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سارا شیربیگی، بازیکن فوتسال بانوان تیم ملی کشورمان که فصل گذشته در نامی‌نو بازی می‌کرد در حالیکه تصمیم جدی برای جدایی از این تیم دارد با مشکل بزرگی مواجه شده و نمی‌تواند رضایت‌نامه بگیرد.

خانم گل فوتسال آسیا در حالی قرارداد 2 ساله با نامی‌نو امضا کرد که طبق توافقش با باشگاه قرار بود قرارداد فصل دومش توافقی باشد و رقم قرارداد سال دوم در آن ذکر نشده و به همین دلیل تصمیم به جدایی دارد ولی باشگاه زیر بار دادن رضایت‌نامه به او نمی‌رود.

باشگاه برای دادن رضایت‌نامه شیربیگی از او مبلغ 50 میلیون تومان درخواست کرده که رقم خارج از عرفی در فوتسال بانوان محسوب می‌شود و معادل قرارداد یک بازیکن ملی‌پوش است.

شیربیگی تصمیم دارد امشب نشستی با مسئولان باشگاه نامی‌نو داشته باشد و در صورت امکان مبلغ رضایت‌نامه خود را پایین بیاورد و اگر توافق حاصل شود رضایت‌نامه‌اش را می‌گیرد تا به هیات فوتبال خراسان برود ولی اگر به نتیجه نرسد یا از طریق قانونی جدایی خود و شرایط سال دوم قراردادش را پیگیری می‌کند و در نهایت اگر به نتیجه نرسید تصمیم دارد فصل آینده بیرون بنشیند.

او به دلیل مشکلات خانوادگی و سایر مسائل نمی‌تواند خارج از مشهد حضور داشته باشد و به هیچ وجه قصد ادامه همکاری با نامی‌نو را ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز