خبرگزاری کار ایران

کار استقلال خیلی سخت است اما دوست دارم قهرمان شود

دین‌محمدی: قائدی باید جنبه شماره 10 را بداند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۱۸

از نظرهافبک سابق استقلال استراماچونی اهل سیاه‌بازی و حاشیه نیست و فقط تمرکزش را روی کارش گذاشته تا در این فصل نتیجه بگیرد.

به گزارش ایلنا،سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته و در فصل جدید کار سختی برای حضور در کورس قهرمانی دارد اما شخصاً دوست دارد استقلال امسال با استراماچونی که مربی جوان و بی حاشیه‌ای است و تمرکزش را روی کارش گذاشته موفق شده و قهرمان شود.

استراماچونی در حالی کارش را در استقلال شروع کرده که دستیار ایرانی ندارد. در این رابطه چه نظری دارید؟

به نظر من دستیار را خود سرمربی انتخاب می‌کند. اعتقادم این است که به استراماچونی اطلاعات غلط داده‌اند و فکر کرده اگر دستیار ایرانی بیاورد دشمن او می‌شود و زیرآبش را می‌زند. الان در بین بازیکنان سابق استقلال خیلی‌ها هستند که دوست دارند کنار او کار کنند و یک‌چیزی یاد بگیرند اما متأسفانه سیاست باشگاه در این زمینه اشتباه بوده و به استراماچونی اطلاعات غلط داده‌اند و ذهنیت او را خراب کرده‌اند.

قبلاً هم این اتفاق در استقلال افتاده و استراماچونی حق دارد چنین ذهنیتی داشته باشد. این‌طور نیست؟

بله این اتفاق در استقلال افتاده و شکی در آن نیست اما الان کسانی هستند در بین پیشکسوتان استقلال که هیچ‌وقت ادعای سرمربیگری استقلال را ندارند اما می‌توانند جای دیگر کار کنند چون قرار نیست همه سرمربی استقلال شوند. استراماچونی اگر دستیار ایرانی انتخاب می‌کرد دو حالت داشت، یک حالت اینکه می‌توانست برای آینده استقلال مربیانی را تربیت کند که حداقل در تیم‌های پایه باشگاه کار کنند و حالت دوم هم ترس اینکه زیرآب خودش را بزنند.

در این مدتی که استراماچونی در استقلال حضور دارد کارش را چطور دیدید؟

من فقط از یک‌چیزش خوشم می‌آید که سیاه بازنیست. استراماچونی زیاد مصاحبه نمی‌کند و با بازیکنان هم که صحبت کردم می‌گفتند خیلی روراست است و اهل سیاه‌بازی نیست و تمرکزش روی تیم و باشگاه است.

استراماچونی بازیکن جوانی مثل رضا آذری را کنار گذاشته است. در این رابطه چه نظری دارید؟

اتفاقاً رضا پیش من آمده بود چون بازیکن من بوده است و به او گفتم اگر تو را نمی‌خواهند و بازی به تو نمی‌رسد باید تیمت را عوض کنی. رضا محصول آکادمی استقلال است و حیف است چنین بازیکنانی را کنار بگذارند چون این‌ها آینده استقلال هستند. به‌هرحال نظر مربی تیم است و آذری یک روزی به تیم برمی‌گردد ولی یک‌جوری نباشد که او را کنار بگذارند و یک سال بعد با کلی پول برگردانند. اگر بازیکن را قرضی  می‌دهند روی اصول این کار را بکنند. این‌ها سرمایه‌های استقلال هستند و نباید به‌راحتی آن‌ها را کنار بگذارند. در اروپا هم بازیکن را قرضی به تیم‌های دیگر می‌دهند اما ای‌کاش در استقلال مربی تصمیم بگیرد و افراد دیگری تصمیم نگیرد.

پیراهن شماره 10 استقلال را به قائدی داده‌اند و یکسری‌ها انتقاد کردند. در این رابطه چه نظری دارید؟

قائدی آینده خوبی دارد اما باید قدر خودش را بداند. خیلی‌ها آرزو داشتند شماره 10 استقلال را بپوشند و حتی خود من هم‌آرزو داشتم که 10 استقلال را بپوشم. قائدی باید جنبه شماره 10 را بداند و بداند بازیکنان محبوب در استقلال این شماره را پوشیده‌اند. امیدوارم قائدی قدر خودش را بداند چون آینده خوبی دارد.

 استقلال را امسال مدعی قهرمانی می‌دانید؟

 

 

من زیاد اخبار تیم را پیگیری نمی‌کنم اما چون اسکلت تیم تغییر کرده و یک سری از بچه‌ها رفته‌اند و بازیکنان جدید به تیم آمده‌اند کارشان سخت است اما دوست دارم با این مربی جوان و بی حاشیه استقلال قهرمان شود هرچند که کار سختی را پیش رو دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز