خبرگزاری کار ایران

منچستر به دنبال جانشین پوگبا؛ ستاره لازیو راهی انگیس می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۵۷

سران باشگاه منچستر با هافبک لازیو برای حضور در این تیم و جانشینی پل پوگبا به توافقات شفاهی دست یافته‌اند.

به گزارش ایلنا، مدیران باشگاه منچستریونایتد پس از جدایی آندر اررا از این تیم و از آنجا که می‌دانند ممکن است پل پوگبا هم در این تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود، به‌دنبال جذب یک هافبک هستند به همین دلیل با لاتزیو در حال مذاکره بر سر انتقال سرگئی میلینکوویچ ساویچ هستند.

اکنون سایت «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد، هافبک صربستانی آبی‌پوشان رم با منچستریونایتد به توافق شفاهی رسیده و پیشنهاد این باشگاه انگلیسی برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ را پذیرفته است، به این ترتیب اکنون برای عملی شدن این انتقال نیاز به توافق دو باشگاه است.

تابستان گذشته هم بحث پیوستن سرگئی میلینکوویچ ساویچ 24ساله به منچستریونایتد مطرح بود اما به‌نظر می‌رسد این‌بار این انتقال عملی می‌شود. ماتیا کژمان، مدیر برنامه‌های این هافبک صربستانی هم برای مذاکره با مدیران باشگاه من‌یونایتد راهی انگلیس شده است.

گره این انتقال اما به‌دست پل پوگبا 26ساله باز می‌شود و در صورت جدایی این هافبک فرانسوی از جمع شیاطین سرخ که مورد توجه دو باشگاه رئال‌مادرید و یوونتوس قرار دارد، مسیر میلینکوویچ ساویچ برای پیوستن به منچستری‌ها هموارتر خواهد شد.

باشگاه منچستریونایتد با پیشنهادی 75میلیون یورویی که با پاداش‌های در نظر گرفته‌شده می‌تواند تا 90میلیون یورو برسد، قصد دارد بار دیگر شانس خود را برای جذب این هافبک صربستانی امتحان کند.

میلینکوویچ ساویچ که تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دارد، فصل گذشته در 31بازی سری A برای آبی‌پوشان رم به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 5 گل، 3 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز