خبرگزاری کار ایران

رویای کلوپ برای دستیابی به سوپرجام اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۴۵

یورگن کلوپ برای رسیدن به نخستین جامش روی نیمکت لیورپول چهار سال انتظار کشیده و مصمم است در نخستین فرصت ممکن به افتخاراتش اضافه کند.

به گزارش ایلنا، لیورپول پیش‌فصل سختی داشته و کلوپ می‌خواهد به تیمش طراوت و شادابی لازم را در آستانه بازی یکشنبه با منچسترسیتی در سوپرجام انگلیس به تیمش تزریق کند. او کامیونیتی شیلد را یک جام مهم می‌داند؛ یکی از هفت جامی که لیورپول در این فصل برای فتح‌شان می‌جنگد: «این یک فینال است اما مثل اینکه اینجا هیچ کس به آن به چشم یک مسابقه مهم که در پایانش به برنده جام می‌دهند، نگاه نمی‌کند. اسمش را گذاشته‌اند پیش پرده، باورکردنی نیست. از نظر من هیچ ربطی به بقیه فصل ندارد. این یک مسابقه است و حتی اگر هشت بازیکن در اختیار داشته باشیم تلاش می‌کنیم برنده شویم. اگر برنده شویم، خوب است اما فکر نمی‌کنم روی فصل ما تاثیری داشته باشد. اگر برنده نشویم، بد است اما باز هم فکر نمی‌کنم روی فصل ما اثری داشته باشد.» 

روند آماده‌سازی تیم در تابستان تا حدی مختل شده به خاطر نبودن مثلث هجومی تیم، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه به همراه دروازه‌بان آلیسون بکر که تیم‌های ملی‌شان را همراهی کردند و تعطیلات طولانی‌تری داشتند. مصدومیت نبی کیتا و ژردان شکیری هم دست کلوپ را تنگ‌تر کرد و لیورپول در چهار بازی آخرش سه باخت و یک تساوی داشت. 

کلوپ ادامه داد: «شک، نبی، بابی، محمد و آلیسون به ترکیب تیم برگشته‌اند. ما نمی‌خواهیم روی بازیکنان ریسک کنیم اما باید ترکیبی در اختیار داشته باشیم که فرصت بردن بیشتری به ما بدهد.» 

مانه به دلیل آنکه تیم ملی سنگال را تا فینال جام ملت‌های آفریقا همراهی کرده تا دوشنبه یعنی یک روز بعد از بازی با سیتی به ترکیب لیورپول بر نمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز