خبرگزاری کار ایران

واکنش فان‌دایک به ماجرای بحث با یورگن کلوپ

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۴۲

ویرجیل فان‌دایک روی گل اول ناپولی در دیدار دوستانه با لیورپول بلندبلند با یورگن کلوپ حرف زد اما مدافع هلندی این موضوع را کم اهمیت دانست.

به گزارش ایلنا، فان‌دایک به طور مستقیم روی گل لورنزو اینسینیه مقصر نبود اما مربی آلمانی از روی نیمکت انگشت اتهام را به سمت ستاره خط دفاعی‌اش نشانه رفت. فان‌دایک هم پاسخ مربی را داد و ماجرا میان بازیکن و مربی بالا گرفت.

فان‌دایک وقتی با سوالی در این باره مواجه شد، گفت: «چیز خاصی نبود، بین من و او بود و ضرورتی ندارد که بخواهم فاش کنم. فکر می‌کنم همه باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند. گاهی یک نفر باید حقیقت را بگوید و اینکه موضوع چه بوده است.»

لیورپول شکست بدی خورد و کلوپ گفت تنها نکته مثبت این بازی استقبال تماشاگران از قهرمان اروپا بوده اما فان‌دایک گفت بازگشت محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و آلیسون در این هفته به تیم کمک کرده، هر چند معلوم نیست بتوانند مقابل منچسترسیتی در بازی یکشنبه در ویمبلی در ترکیب اصلی باشند: «از نظر من جای نگرانی نیست، فصل ما از یکشنبه شروع می‌شود و باید روی آن تمرکز کنیم. همه می‌دانند بازیکنان مهمی را در اختیار نداشتیم. این تیم توانایی زیادی دارد، بی‌جهت قهرمان اروپا نیستیم، باید آرامش خود را حفظ کنیم. می‌خواهیم در بازی یکشنبه در بالاترین سطح باشیم چون اگر نباشیم نمی‌توانیم قهرمان شویم، به همین سادگی.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز