خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: برخی از اعضای هیات مدیره برای باشگاه تنش ایجاد می‌کنند/ رقم اعلام شده قرارداد بازیکنان دروغ است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۷۸

مدیرعامل سابق پرسپولیس ضمن انتقاد از یک عضو هیات مدیره این باشگاه، بابت انتشار رقم قرارداد فصل‌های گذشته بازیکنان ابراز تاسف کرده و آن را کذب دانست.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص رقم‌های منتشر شده قراردادهای بازیکنان این تیم در فصل‌های گذشته اظهار داشت: من این موارد را تایید نمی‌کنم، اگر به خاطر داشته باشید ما اوضاع سختی داشتیم و در شرایطی که از دو پنجره پیاپی نقل و انتقالات محروم بودیم بازیکنان را با رقم‌های معقول و مناسبی حفظ کردیم و اصلاً این عدد و ارقامی که مطرح شده درست نیست. از نظر حرفه‌ای هم درست نیست که مبلغ قراردادها و پرداختی‌ها رسانه‌ای شود مگر اینکه همه باشگاهها اینکار را بکنند که چنین اتفاقی نیافتاده است.

وی افزود: چند سالی است که این موضوع مطرح می‌شود که قراردادها را رسانه‌ای کنند ولی اگر قرار است اینطور باشد باید همه انجام دهند و اینکه فقط پرسپولیس بخواهد این اعداد و ارقام را اعلام کند در تیم تنش ایجاد می‌کند و کار حرفه‌ای نیست و البته متاسفانه این مسائل از درون باشگاه شروع شده و بعضی از مدیران و اعضای هیات‌ مدیره باشگاه مصاحبه‌هایی کرده بودند که باعث رقم خوردن این مسائل شد، باز هم می گویم این عدد و ارقام دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خصوص تمدید قرارداد شایان مصلح و سپس قرار گرفتن نام او در لیست مازاد ادامه داد: بالاخره این مورد را کسانی که هستند باید پاسخ بدهند و درست نیست بنده پاسخ بدهم ولی در کل با توجه به اینکه سرمربی با تاخیر مشخص شد و قرارداد سرمربی با تاخیر بسته شد باشگاه پرسپولیس مجبور شد مراقب باشد که بازیکنان را از دست ندهد و بعد که سرمربی آمد و لیست مازاد را اعلام کرد مشکلاتی پیش آمد که امیدوارم زودتر حل بشود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص پیش بینی قهرمانی پرسپولیس به همراه کالدرون گفت: برای قضاوت  خیلی زود است. شما و ما هم می‌دانیم تمرین ملاک تیم را مشخص نمی‌کند و مسابقه ملاک است بعد از سه چهار بازی می‌توان نظر داد اما الان زود است که نظر بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز