خبرگزاری کار ایران

همتی: کالدرون جنتلمن و کاربلد است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۳۳

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خداراشکر همه چیز حل شده و آقای عرب با این که سرش شلوغ بود توانست من را ببیند، توانستیم چیزهایی را حل کنیم و همه چیز خوب بود.

به گزارش ایلنا، آدام همتی بازیکن تیم پرسپولیس پس از دیدار با ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز صبح آمدم باشگاه و خداراشکر همه چیز حل شده و آقای عرب با این که سرش شلوغ بود توانست من را ببیند، توانستیم چیزهایی را حل کنیم و همه چیز خوب بود.

او درباره مطالباتش گفت: یک مقدار مانده، همه دریافتی دارند و به پول نیاز دارند، یک چیزهایی شده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

بازیکن پرسپولیس درباره گابریل کالدرون گفت: مربی بسیار بسیار پروفشنالی است، من نباید این را راجع به او بگویم، همه می دانیم در جام جهانی بوده و قهرمان جام جهانی. در تیم های خیلی بزرگی مثل پاری سن ژرمن بازی کرده؛ من خیلی او را دوست دارم چون جنتلمن و کار بلد است.

همتی درباره شرایط اردوی ترکیه هم عنوان کرد: هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند آب و هوا چطور است، اما باوجود شرایط خاص تمرین و بازی کردیم. بالاخره همه بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب هستند و درست است که بازی رسمی نبود اما چون بازیکنان همه خوب هستند، یک رقابت خاصی بود. خداراشکر چیز آنچنانی نشد فقط متاسفانه آقای سیامک نعمتی دماغش آنطور شد و آقاسید هم پایش درد می کند. امیدوارم هرکسی که مصدوم بود زودتر خوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز