خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: مسئولان فقط شعار دادند/ شرایط تیم خوب نیست و کسی از ما حمایت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۳۸

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: متاسفانه هیچیک از وعده و وعیدهای مسئولان شهری و استانی تاکنون‌ عملی نشده و در سالی که آسیایی هستیم، هیچ توجهی به ما نمی‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی در خصوص شرایط تیم شهرخودرو خراسان اظهار کرد: متاسفانه زیاد شرایط تیم خوب نیست، توقع داشتیم وقتی به این مقطع می‌رسیم شرایط بهتری از لحاظ جسمانی و امکانات داشته‌باشیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده‌است. 

وی افزود: ما برای برگزاری اردوی ١٢ روزه در ترکیه برنامه ریزی کرده بودیم که خود هم متوجه نشدم چرا به یکباره این اردو لغو شد. بعد از لغو این اردو ما به زحمت از چند تیم دعوت کردیم تا به مشهد بیایند تا با آن‌ها بازی دوستانه برگزار کنیم اما متاسفانه ما نتوانستیم میزبانی خوب داشته باشیم و در شرایطی که به آن‌ها گفته بودیم در ورزشگاه امام رضا (ع) یا ثامن الائمه بازی‌ها را برگزار می‌کنیم اما در کمپ منزل آباد که شرایط خوبی ندارد با آن‌ها بازی کردیم. 

وی افزود: قرار بود ۲ بازی دوستانه در ورزشگاه ثامن یا امام رضا (ع) برگزار کنیم، اما با عدم حمایت مسئولین مواجه شدیم و این استادیوم‌ها در اختیار ما قرار نگرفت و مجبور شدیم در زمین‌تمرینی منزل‌آباد مقابل مس کرمان و سپاهان به میدان برویم که طبیعتا از کیفیت کار به شدت کاسته‌شد. من به شخصه باید از قلعه نویی و حسینی سرمربیان حریفان هم عذرخواهی می‌کنم، زیرا در‌شان نماینده مشهد نبود که بخواهیم اینگونه از رقبا و این سرمربیان میزبانی کنیم. 

گل‌محمدی با اشاره به شعارهایی که در حمایت از تنها نماینده خراسان توسط مسئولان داده می‌شد، گفت: بارها گفتند حمایت می‌کنند اما متاسفانه وعده‌وعیدهای زیادی که پس از آسیایی شدن دادند، هیچیک عملی نشد. شهردار مشهد به ما گفت مجسمه‌تان را می‌سازیم و حتی در بازی آخر قول پرداخت پاداش را داد و قول‌هایی دیگر که هیچ یک محقق نشد و از سوی دیگر، متاسفانه نشد اردوی خوبی برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: حمیداوی به عنوان مالک باشگاه تلاش‌های زیادی را انجام داده است و خودم شاهد فعالیت او بوده‌ام اما مگر یک فرد چقدر ظرفیت دارد. همه مسئولین می‌گویند این تیم مربوط به شهر مشهد است خب اگر این طور است چرا کسی کمک نمی‌کند، نمی‌شود که فقط موقع نتایج خوب همه چیز را مصادره کنند به نام خودشان اما وقتی نیاز به کمک داریم همه حرفهایشان یادشان برود. حمیداوی به تنهایی که نمی‌تواند جلو برود و نیاز به حمایتی دارد که تا امروز نشده است. 

سرمربی تیم شهر خودرو گفت: مجموع این اتفاقات باعث شد تا شرایط خوبی در نهایت نداشته‌باشیم و خودبه‌خود از نظر کیفی و فنی افت کردیم. نمی‌دانم از چه کسی باید کمک بخواهیم ولی این شرایط اصلا مورد انتظار من نبود و کار برای ما سخت شده‌است. اگر قرار باشد این عدم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد، به مشکلات بزرگ‌تری برمی‌خوریم. اگر قرار باشد از ابتدای کار در سالی که اسیایی هستیم، اینگونه غیرمسئولانه برخورد شود و هیچ اهمیتی برای تیم قائل نشوند، تا پایان سال هم فکر می‌کنم همین روند ادامه خواهدیافت. 

وی اظهار کرد: از مسئولان باشگاه هم می‌خواهم توجه بیشتری برای فراهم کردن امکانات داشته‌باشند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر مناسب قدم برداریم. واقعا تا به امروز شرایط راضی‌کننده نبوده و سنگ‌های بزرگی جلوی پای ما وجود دارد. 

وی افزود: اگر این روند ادامه‌دار باشد، آینده خوبی برای باشگاه و این تیم نمی‌بینم. حداقل به خاطر هواداران و مردم مشهد هم که شده، باید مسئولان تلاش بیشتری داشته‌باشند، اما گویا تنها چیزی که ارزشی برای آقایان ندارد، همین شاد شدن دل مردم است. متاسفم بگویم که آقایان فقط شعار دادند و دائم خودشان را دایه بهتر از مادر معرفی کردند اما واقعیت این است که کاری انجام ندادند. سوالم این است که وعده در اختیار گذاشتن زمین تمرین که از سال گذشته مطرح کردند چه شد؟ ! 

گل‌محمدی تصریح کرد: متاسفم برای این دیدگاهی که نسبت به فوتبال شهر مشهد و این تیم دارند. اگر این روند ادامه‌دار باشد، باز هم صحبت‌هایی خواهم‌کرد. هشدار امروز را امیدوارم جدی بگیرند، زیرا با این شرایط عواقب بدی در انتظار ماست. مردم مشهد و هواداران شهر خودرو دلشان به این تیم خوش است اما نمی‌دانند که ما چه شرایط سختی داریم. از سال گذشته دائم عنوان کرده‌ام که زمین نداریم و هنوز همین مشکل را حل نکردند و برای مشهد به عنوان شهری بزرگ این واقعا زیبنده نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز