خبرگزاری کار ایران

بازگشت ستاره مخفی استقلال؛ طوفان شماره 14

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۵۲

باقری با این بازگشت ورق را به نفع خودش برگرداند و حالا دیگر شاید استراماچونی به او به عنوان یک بازیکن مصدوم و یکی از گزینه‌های لیست مازاد نگاه نکند.

به گزارش ایلنا،نیمه دوم بازی استقلال مقابل بادران با نتیجه 2 بر صفر تمام شد. نتیجه‌ای که می‌توان بخش زیادی از آن را به پای باقری نوشت. فرشید باقری فصل گذشته در استقلال دوشرایط بسیار متفاوت را تجربه کرد. او در ابتدای فصل ستاره استقلالی‌ها بود. بازیکنی که تا حدود زیادی توانست جای خالی امید ابراهیمی را در میانه میدان آبی‌ها پرکند. او که بابت حضور میلیاردی‌اش در استقلال مورد انتقادات زیادی واقع شده بود به خوبی جواب این انتقادات را داده و به یکی از ستاره‌های آبی تبدیل شد.

در روزهایی که پاتوسی برای استقلال می‌درخشید، دیگر ستاره استقلالی‌ها شماره 14 را می‌پوشید. بازیکنی که هم آن زمان کمتر به چشم آمد و هم الان کسی به این فکر نمی‌کند که اگر او نباشد برای پرشدن جای خالی‌اش باید چه کرد. بعد از اخراج فرشید باقری به خاطر حاشیه‌های دربی، استقلال روند نزولی‌اش را آغاز کرد. آمار پاس‌های کلیدی، ایجاد موقعیت، شوت و شوت در چارچوب استقلال بعد از حذف شدن فرشید باقری افت فاحشی پیدا کرد. این افت را می‌توان در آمار پاتوسی هم به خوبی دید.

این فصل هم اوضاع برای فرشید باقری خوب شروع نشده است. بحث مصدومیت و نیاز او به عمل جراحی و سرباززدن خودش از عمل باعث شده تا بارها شایعه قرار گرفتن او در لیست مازاد قرار بگیرد. بعد از حضور مسعود ریگی و احتمال ماندن کریمی و اضافه شدن رضا اسدی، این شایعه شکل واقعیت به خود می‌گرفت. بعد از منتفی شدن حضور اسدی و نامعلوم بودن وضعیت کریمی، فرشید باقری بالاخره در بازی دوستانه در ترکیب استقلال قرار گرفت.

او با یک بازی طوفانی در یک نیمه‌ای که در میدان حضور داشت همه چیز را عوض کرد. استقلال مقابل تیم دسته اولی بادران با نتیجه 2-2 مساوی به کار خود در نیمه اول پایان داد. نیمه دوم اما با برتری کامل استقلال با نتیجه 2 بر صفر تمام شد. نتیجه‌ای که می‌توان بخش زیادی از آن را به پای باقری نوشت. یک گل و یک پاس گل سهم او از 2 گل به ثمررسیده استقلال بود و حضورش در میانه میدان کمک بزرگی برای کلین‌شیت استقلال در نیمه دوم با حضور نورالهی درون دروازه بود؛ اتفاقی که در نیمه اول و با حسین حسینی استقلالی‌ها موفق به ثبت آن نشده بودند.

فرشید باقری با این بازگشت ورق را به نفع خودش برگرداند و حالا دیگر شاید استراماچونی به او به عنوان یک بازیکن مصدوم و یکی از گزینه‌های لیست مازاد نگاه نکند. باقری یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال شده و از دست دادن او می‌تواند همان‌طور که به شفر ضربه زد برای سرمربی ایتالیایی‌هم دردسر درست کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز