خبرگزاری کار ایران

بازگشت حاج‌صفی به پست سابق؛ تراکتور هافبک دفاعی نمی‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۷۱

دنیزلی قصد دارد از بازیکن با تجربه تیمش در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور که این روزها و پس از بازگشت از اردوی ترکیه همچنان مشغول پیگیری برنامه‌های نقل و انتقالاتی خودش است، در چند وقت اخیر مذاکراتی برای جذب چند بازیکن در پست‌های دفاع راست، هافبک دفاعی و خط حمله داشته و در این میان تنها موفق به جذب یک وینگر برزیلی شده است تا کارشان برای تکمیل تیم همچنان ادامه داشته باشد.

تراکتوری‌ها پس از اینکه مهدی‌ مهدی‌پور را در پست هافبک دفاعی از دست دادند مذاکراتی با چند گزینه برای جانشینی او داشتند که رضا اسدی و علی کریمی از جمله آنها بودند که به نتیجه نرسیدند.

این در حالیست که دنیزلی در دیدارهای تدارکاتی تراکتور در اردوی ترکیه از احسان حاج صفی در کنار اکبر ایمانی استفاده کرد و او را از پست دفاع چپ به هافبک دفاعی منتقل کرد تا مشخص شود نیم نگاهی به تغییر پست این بازیکن دارد.

حاج‌صفی که از ابتدای فوتبالش در پست تخصص دفاع چپ بازی می‌کرد در اواخر دوران حضور کی‌روش در ایران در تیم ملی به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌رفت و عملکرد مناسبی هم داشت تا جایی که در المپیاکوس یونان هم پست او هافبک دفاعی بود.

با این حال فصل گذشته احسان در تراکتور بار دیگر دفاع چپ شده بود و به عنوان یکی از نفرات خط دفاع برای سرخپوشان تبریزی بازی می‌کرد.

در حال حاضر تراکتور برای دفاع چپ دو بازیکن یعنی میثم تیموری و محمد مسلمی‌پور را در اختیار دارد و در دیدارهای تدارکاتی از حضور تیموری که فصل ناموفقی در استقلال داشت استفاده کرد و گفته می‌شود توانسته رضایت دنیزلی را جلب کند.

البته تراکتوری‌ها در صورت امکان در پست هافبک دفاعی بازیکن جدید جذب خواهند کرد ولی این موضوع دیگر اولویت باشگاه نیست و تمرکزشان بیشتر روی جذب مهاجم و مدافع راست است.

ضمن اینکه صحبت‌هایی از علاقه تراکتور به جذب روزبه چشمی و سعید عزت‌اللهی مطرح بود که این موضوع صحت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز