خبرگزاری کار ایران

قربانی: استقلال نیاز به بازیکن تاپ دارد / شاید استراماچونی از مربی بومی می‌ترسد!

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۸۹

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید حداقل یک مربی ایرانی باید در کادرفنی این تیم برای فصل آتی در کنار آندره آ استراماچونی حضور داشته باشد.

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا درخصوص اینکه پس از انصراف او از آنالیزوری استقلال استراماچونی دستیار ایرانی انتخاب نکرده است گفت: باشگاه صحبت کرده بود و کارها هماهنگ شده بود. استراماچونی گفته بود دستیار ایرانی نمی‌خواهد و نقل‌قول‌های زیادی در این رابطه شنیدم و خودم هم متوجه نشدم چرا این اتفاقات افتاد اما آنچه فهمیدم این بود که هماهنگی نشده بود و درنهایت انصراف دادم چون من دنبال داستانی نبودم و لابی نکرده بودم که به استقلال بروم. خودشان تماس گرفتند و پیشنهاد همکاری دادند و من هم حوصله این مسائل را نداشتم.

او ادامه داد: کسی که به‌عنوان مربی به یک کشور غریبه می‌رود باید یک دستیار بومی داشته باشد. الان در ایران وقتی مربی وارد یک شهر غریبه می‌شود یک مربی بومی دارد چون هیچ اطلاعی از آن شهر و فرهنگ آنجا ندارد و کسی را آنجا نمی‌شناسد. یکی باید کنار استراماچونی باشد که حداقل اسم بازیکنان را به او بگوید. شاید ایشان را به خاطر مسائل گذشته ترسانده‌اند اما این اتفاقات مال دو هزار سال پیش بود که می‌گفتند مربی بومی زیر پای مربی را خالی می‌کند و به نظر من باید مربی ایرانی کنار ایشان باشد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در نقل و انتقالات گفت: از دید من در حال حاضر استقلال یک تیم معمولی است. بالاخره من برای همه بازیکنان احترام قائل هستم اما استقلال حدود 18 بازیکن را از دست داد که اتفاق ساده‌ای ‌نیست. تیمی قهرمان می‌شود که ثبات داشته باشد، پرسپولیس در 4 سال گذشته خیلی تغییر نکرد و نتیجه‌اش را گرفت. استقلال در دو فصل اخیر 30 تا تغییر در جمع بازیکنانش داشته و امسال دوباره یک تیم جدید ساخته‌اند و خیلی سخت است که از روز اول مدعی باشند. استقلال نیاز به بازیکن تاپ دارد. امیدوارم استقلال امسال مدعی قهرمانی شود اما این یک تیم معمولی رو به خوب است و نمی‌تواند از روز اول مدعی باشد.

قربانی درباره سرپرستی جواد زرینچه در استقلال بیان داشت: آقا جواد از اسطوره‌های استقلال است و خیلی می‌تواند کمک کند. ایشان کاپیتان استقلال بوده و کاپیتان الکی هم نبوده بلکه مدارج را پله‌پله طی کرده و به کاپیتانی استقلال رسیده است. اتفاق خیلی خوب و فرخنده‌ای ‌است و جوان‌های تیم می‌توانند از حضورش استفاده کنند. آقا جواد حق اسطوره بودن و حق بزرگ‌تر بودن دارد و می‌تواند کمک کند. این‌طوری نیست که سرپرستی یک پست تخصصی باشد و آقا جواد می‌تواند آن را انجام بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز