خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین المللی "جام الحسن" اردن ۲۰۱۹؛

3 مدال طلا و نقره حاصل تلاش ملی پوشان تکواندو در اردن

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۸۵

در پایان رقابت‌های تورنمنت بین المللی "جام الحسن" اردن ملی‌پوشان تکواندو کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و 2 نقره در این میدان شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره تورنمنت بین المللی جام الحسن اردن در رده سنی بزرگسال امروز (جمعه - 4 مردادماه) در امان اردن برگزار شد.

مردان ملی پوش تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)،  فرزان عاشورزاده (وزن 63- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) به منظور ارتقاء امتیاز در سال پیش از بازی های المپیک 2020 - توکیو و کسب سهمیه، در این رویداد حضور پیدا کرده بودند که در نهایت موفق به کسب یک مدال طلا (هادی پور) و 2 نقره (عاشورزاه – مردانی) شدند.

آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده اردن رفت و پیش از زمانی قانونی و در پایان راند دوم این هوگوپوش را 25 بر یک شکست داد؛ در ادامه نماینده عمان را 20 تایی (28 بر 8) کرد و راهی نیمه نهایی شد.آرمین در نیمه نهایی هوگوپوش پاکستان را 27 بر 3  در پایان راند دوم شکست داد و در فینال نیز باید با نماینده تایلند مبارزه می‌کرد که با انصرف حریف برنده اعلام شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم در گام نخست نماینده عربستان را 12بر 2 شکست داد، در ادامه هوگوپوش اردن را با نتیجه 33 بر 9 از رو برداشت. فرزان در نیمه نهایی برابر دیگر نماینده اردن قرار گرفت و با نتیجه 10 بر 5 پیروز شد اما در فینال نتیجه را به تکواندوکار ترکیه 7 بر 6 واگذار کرد و مدال نقره این رویداد را کسب کرد.

 سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم ابتدا به مصاف هوگوپوش الجزایر رفت و با نتیجه 28 بر 6 به برتری رسید، در ادامه نماینده اردن را 33 بر 21 شکست داد و راهی فینال شد. سجاد در فینال نتیجه را برابر دیگر نماینده اردن 19 بر 11 واگذار کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

هدایت نفرات اعزامی برعهده علی محمد بسحاق است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.60  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز