خبرگزاری کار ایران

عباس جدیدی: دبیر از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۸۱

عباس جدیدی گفت: علیرضا دبیر یکی از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشور است و امیدوارم که با حضور او که از مدیران زحمتکش هستند، کشتی موفق باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عباس جدیدی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان در مراسم معارفه علیرضا دبیر گفت: انتخاب آقای علیرضا دبیر و این موفقیت را به جامعه ورزش و جامعه پر افتخار کشتی تبریک می‌گویم و امیدوارم که آقای دبیر که یکی از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشتی ما هستند در کارشان موفق و پیروز باشند. 

وی ادامه داد: جا دارد که از امید صحبت کنیم، چراکه امید اولین مولفه پیروزی در تمام موضوعات است و تمام قهرمانان و پهلوانان واقعی ما شهدای ما هستند. دوستان اگر خاطرتان باشد در زمان جنگ همه با هم بودند و آن چیزی که باعث شد ملت ما سربلند بیرون بیایند اتحاد، همدلی و وحدت بود. همه از مملکتمان دفاع کردیم و افتخار و پیروزی را برای مملکتمان به ارمغان آوردیم. الگوی ما باید شهدا باشند و طرز تفکرمان نیز باید مانند آن زمان باشد. 

جدیدی تصریح کرد: در ورزش، مخصوصا کشتی هم با توجه به مشکلاتی که دارد باید همدلی باشد و آن چیزی که ما را در کشتی موفق خواهد کرد، وحدت، یکدلی و یکصدایی است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به امید خدا شاهد پیروزی‌های بیشتر کشتی در مسابقات المپیک و جهانی باشیم. برای فدراسیون پر افتخار کشتی ایران که ریاست و مدیریت آن به دست آقای دکتر علیرضا دبیر که یکی از قهرمانان خوب و فعال و یکی از مدیران واقعا زحمتکش هستند آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز