خبرگزاری کار ایران

رضاوند: بی صبرانه منتظر تمرین با استقلال بودم / تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک جام کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۸۸۷

هافبک جدید استقلال بالاخره در تمرین این تیم شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، هافبک جدید استقلال بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی بالاخره در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت تا رویای کودکی‌اش تحقق یابد. آرش رضاوند که می‌گوید از بچگی طرفدار استقلال بوده از این اتفاق خوشحال است و به هواداران این تیم قول داده تا بهترین بازی‌ها را انجام داده تا استقلال به یک عنوان قهرمانی در پایان فصل دست یابد.

اولین تمرین با استقلال چطور بود؟

خداراشکر خیلی خوب بود. بی‌صبرانه منتظر بودم تا در تمرین تیم محبوبم شرکت کنم. خیلی هم ذوق داشتم. بالاخره استقلال تیم بزرگی است و من هم از بچگی این تیم را دوست داشتم و قسمت شد که از امسال در خدمت تیم محبوبم باشم.

 برخورد بازیکنان با تو چگونه بود؟

بیشتر بازیکنان از دوستان من هستند. اکثرشان با من هم‌تیمی بودند و در کنار هم‌بازی کردیم. بازیکنانی مثل وریا، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی پور، علی دشتی و تعدادی دیگر که باوجوداین بازیکنان احساس غریبی نکردم. باید از مجموعه تیم و بازیکنان تشکر کنم که در روز اول هوای من را داشتند.

 برخورد استراماچونی چطور بود؟

خوب بود. فعلا روز اول تمرینات را پشت‌سر گذاشتیم و باید زمان بگذرد تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. بالاخره او در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده و در عین جوانی از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. امیدوارم بتوانم در کنار او چیزهای زیادی را یاد بگیرم.

تمرینات تیم ملی و همکاری با مارک ویلموتس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اردوی خوبی بود و این اولین تجربه من بود و انشا الله بتوانم در اردوهای بعدی هم حضور داشته باشم. مهم این است که بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم. بالاخره حضور در اردوی تیم ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است.

قول قهرمانی با استقلال را می‌دهید؟ 

 تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم حداقل یک جام کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز