خبرگزاری کار ایران

طباطبایی: نتایج مردان کاراته ایران خوب و عملکرد زنان شاهکار بود

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۶۳۱

رئیس فدراسیون کاراته ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: نتایج تیم مردان خوب و عملکرد زنان شاهکار بود.

به گزارش ایلنا به نقل از  سایت فدراسیون کاراته ، تیم ملی کاراته ایران در مجموع ۲ بخش زنان و مردان با کسب پنج مدال طلا، ۲ نقره و چهار برنز به مقام نایب قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان دست یافت.

سیدحسن طباطبایی در همین ارتباط تلاش ملی پوشان ایران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تمامی سختی‌هایی که وجود داشت، کاراته‌کاهای ایران در هر ۲ بخش انفرادی و تیمی، کاتا و کومیته گل کاشتند.

وی افزود: رسیدن به مدال طلا در بخش کومیته تیمی که مهمترین رقابت است از سوی تیم‌های مردان و زنان ارزش زیادی داشت. باید این موفقیت را به خانواده کاراته، ورزش و مردم ایران تبریک بگویم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص ثبت بهترین نتیجه تاریخ زنان کاراته ایران در این مسابقات، گفت: آنان به معنای واقعی عالی و شاهکار بودند و در هر ۲ بخش کاتا و کومیته عملکرد رضایت بخشی داشتند. خوشحالم که توجه به بخش زنان در کاراته، ثمرات خوبی دارد.

زنان کاراته ایران درخشش چشمگیری در مسابقات امسال داشتند و با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز بهترین نتیجه تاریخ کاراته زنان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را ثبت کردند. پیش از این بهترین عملکرد زنان کاراته ایران در مسابقات آسیایی مربوط به سال ۲۰۱۲ بود که تیم کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز شد.

وی در مورد نتایج تیم مردان نیز، گفت: تیم خوبی داریم که در این سال‌ها نتایج مناسبی به دست آورده است. هرچند انتظار بیشتر بود، اما اتفاقی که برای «امیر مهدی زاده» رخ داد در روحیه بازیکنان تاثیر داشت. یک تیم واحد هستیم و نمی‌توان محرومیت مهدی‌زاده را بی تاثیر دانست.

طباطبایی در خصوص محرومیت مهدی‌زاده که از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پابرجامانده بود و مانع از حضور وی در قهرمانی آسیا شد، توضیح داد: به طور یقین این مساله را پیگیری می کنیم و باید مقصران شناخته شوند.

رئیس فدراسیون کاراته که برای حضور در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نامزد شده بود، گفت: نماینده قزاقستان نسبت به من وضعیت بهتری داشت، چرا که مدت‌ها برای رسیدن به این کرسی رایزنی کرده بود. به همین دلیل قبل از آغاز رای‌گیری انصراف دادم.

وی افزود: رسیدن به کرسی آسیایی نیاز با برنامه‌ریزی و رایزنی طولانی مدت دارد و باید برای آینده هدف‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز