خبرگزاری کار ایران

چرا دلیخت یوونتوس را به به بارسا ترجیح داد

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۱۸۸

مدافع جوان یووه پیشنهاد جدی بارسا را رد کرد و به لیگ ایتالیا رفت.

به گزارش ایلنا،بارسلونا هم ماتیس دلیخت را می‌خواست اما او در نهایت به یوونتوس رفت. دلایل زیادی هست برای اینکه بازیکن 19 ساله هلندی به تورین رفت و به هم‌تیمی‌ سابقش در آژاکس، فرنکی دیونگ در نوکمپ ملحق نشد.

 

دستمزد

بارسلونا نمی‌خواست دستمزدی که یوونتوس با پرداختش موافقت کرده را بدهد. مینو رایولا مدیر برنامه‌های دلیخت خواهان دستمزد سالانه 12 میلیون یورو برای موکلش شد و پاسخ بارسلونا منفی بود.

 

کمیسیون رایولا

هیچ وقت معامله با رایولا آسان نیست بخصوص وقتی از او تخفیف بخواهی. باشگاه کاتالان تمایل نداشت پولی که این ایجنت سرشناس و زبردست طلب می‌کند را بدهد.

 

ازدحام مدافعان میانی

بارسلونا از روی اضطرار به دنبال جذب دلیخت نبود چون آنها در پست مدافع میانی گزینه‌های زیادی داشتند مثل جرارد پیکه، کلمان لانگله، ساموئل اومتیتی و ژان کلر تودیبو. اینکه نیاز مبرمی به یک مدافع میانی نداشتند، باعث شد به دلیخت و درخواست‌های مدیر برنامه‌هایش پاسخ منفی بدهند.

 

جای پیشرفت

افرادی در بارسلونا معتقد بودند برخی از جنبه‌های بازی دلیخت جای پیشرفت دارد و این منجر شد که او به تیم دیگری برود.

 

میل بازیکن

در مورد دیونگ باید گفت که این بازیکن خیلی مایل بود به بارسلونا برود و هم اینکه باشگاه از شوق او برای این انتقال مشتاق خریدنش شد.

دلیخت اما چندان متعهد آمدن به بارسا نبود و در نهایت هم این اتفاق نیفتاد.

 

قرارداد احتمالی با نیمار

پول کافی برای خریدن همه بازیکنان مورد توجه وجود ندارد، وقتی احتمال خریدن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن بیشتر شد روی تلاش بارسا برای جذب مدافع هلندی تاثیر گذاشت.

 

پشتکار و مقاومت یوونتوس

جایزه پسر طلایی سال 2018 در تورین به این مدافع داده شد و این نخستین تماس او با یوونتوس بود. بعد از آن یووه با سرسختی برای جذب دلیخت تلاش کرد و در نهایت به این بازیکن رسید.

 

منبع: مارکا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز