خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: ما سانه را می‌خواهیم اما او باید در اینجا شاد باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۷۰

پپ گواردیولا بعد از بازی با وستهام از تمایل خود برای حفظ لروی سانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته منچسترسیتی موفق شد در اردوی پیش فصل خود در چین در بازی تدارکاتی با نتیجه 4 بر 1 وستهام را شکست دهد.

پپ گواردیولا پس از اتمام این بازی در خصوص وضعیت لروی سانه ستاره آلمانی خود گفت: 

سران باشگاه در سال گذشته با او برای تمدید قراردادش مذاکره نمودند ما سانه را می‌خواهیم و این را بارها و بارها اعلام کرده ایم و ما دوست داریم هر کسی که در اینجا حضور دارد خوشحال و راضی باشد، من می‌خواهم سانه بهترین باشد و برای این اتفاق هر کاری که در توانم باشد انجام خواهم داد،  ما به توانایی‌های او کاملا آگاه هستیم پیدا کردن یک بازیکن با کیفیت او در دنیا غیر ممکن است، امااو و سایر بازیکنان می‌دانند که به خاطر کیفیت تیم‌مان، بازی کردن در اینجا به صورت مستمر سخت خواهد بود با این وجود من بارها و بارها به باشگاه گفتم که می‌خواهم افراد راضی باشند و اگر این طور نباشد، می‌توانند بروند ولی ما همیشه دوست داریم که سانه در اینجا باشد.

به دنبال آنکه سانه با سران منچسترسیتی برای تمدید قرارداد به توافق نرسید خبرهای مبنی بر جدایی وی و پیوستنش به بایرن مونیخ به گوش می‌رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز