خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: مردانه رقابت کردم و قصدم خدمت به کشتی بود/ وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۷۴

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی نسبت به برخی از موارد در مجمع انتخاباتی معترض است.

به گزارش ایلنا، عبدالمهدی نصیرزاده، کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در پایان مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع خوبی بود و امیدوارم هر چیزی که خیر و مصلحت کشتی است اتفاق بیافتد. من افتخار می‌کنم که مردانه رقابت کردم و  هدفم خدمت به کشتی بود الان هم این  آمادگی را دارم هر کاری از دستم بر بیاید انجام دهم. 

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که گفته می شود وزارت ورزش در مقطعی حامی او بوده است و رفت و آمدهایی به وزارت داشت توضیح داد: من مدیرکل هستم و ضرورت دارد این رفت و آمدها باشد و اگر قرار بود حمایتی شود، فکر می‌کنم برای رقیبم بود چون قشنگ مشخص بود چیدمان مجمع مهندسی شده بود و حتی نعمتی تماس می‌گرفت و  تبلیغ کاندیدای خاصی می‌کرد.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که اعتراضی نسبت به این مجمع داشت، تصریح کرد: نه می‌گویند هر چه بگندد بزنند نمک وای به روزی که خود نمک بگندد. من فقط  احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد. 

وی در مورد اینکه به تایید صلاحیت شدن دبیر اعتراض دارد، تصریح کرد: نه تایید صلاحیت در اختیار ما نیست و امیدوارم هر چی خیر است پیش بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز