خبرگزاری کار ایران

منصوریان به دنبال هافبک اخراجی پرسپولیس؛

سروش رفیعی همبازی مهدی رحمتی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۳۴

هافبک کنار گذاشته شده پرسپولیس مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد و دو گزینه محتمل‌تر از سایرین هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سروش رفیعی، هافبک بازیساز فصل گذشته پرسپولیس که روز گذشته در تصمیمی غیر منتظره از سوی گابریل کالدرون از این تیم کنار گذاشته شد، مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد و 2 گزینه این میان محتمل‌تر از بقیه هستند.

شهر خودرو مشهد که فصل قبل نتایج درخشانی در لیگ برتر کسب کرد و در فصل جدید یکی از سهمیه‌های غیر مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست قصد دارد با تیمی قدرتمند که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است فصل جدید را آغاز کند و در این راستا بازیکنی مثل مهدی رحمتی را جذب کرده و قصد دارد رفیعی را هم به جمع بازیکنانش اضافه کند.

رحمتی و رفیعی در فجر سپاسی با یکدیگر همبازی بودند و رابطه خوبی دارند و حالا مسئولان شهر خودرو از این بازیکن خواستند تا نظر سروش را برای رفتن به مشهد جویا شوند تا در صورت مثبت بودن مذاکرات را آغاز کنند و به نظر می‌رسد در شرایط حال حاضر که فرصت زیادی تا شروع لیگ نداریم انتخاب خوبی برای این بازیکن باشد.

گزینه محتمل دیگر برای رفیعی، ذوب آهن اصفهان است که با جدایی محمدرضا حسینی و ماریون فرناندز از خط هافبک خود نیاز به جذب یک بازیساز دارد و رفیعی گزینه مناسبی است. منصوریان علاقه زیادی به سبک بازی رفیعی دارد و زمانی که در استقلال بود هم دو بار برای جذب او اقدام کرد که البته مقابل پرسپولیس در این راه شکست خورد.

نکته مهم در مورد ذوب آهنی شدن سروش، محدودیت بودجه این باشگاه است و سبزپوشان نمی‌توانند رقم نجومی به این بازیکن پرداخت کنند و رفیعی در شرایطی ذوب آهنی می‌شود که تخفیف قابل توجهی به این باشگاه بدهد.

باید صبر کرد و دید در نهایت این بازیکن به کدام تیم منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز