خبرگزاری کار ایران

بازیکنان استقلال شماره دار شدند

پیراهن چشمی، باقری، سهرابیان و فرشید بر تن تازه وارد‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۸۳

شماره برخی از بازیکنان تازه وارد استقلال هم جالب است. همان طور که اشاره شد سیاوش یزدانی شماره 4 و میلاد باقری شماره 14 را بر تن دارند.محمد بلبلی این روزها با شماره 10 که فصل گذشته بر تن روح اله باقری بود تمرین و بازی می‌کند

به گزارش ایلنا، نقل وانتقالات استقلال و خرید و فروش بازیکنان همچنان ادامه دارد و هنوز تکلیف و پرونده جذب و تمدید قرارداد چند بازیکن روشن نشده است.با این وجود شماره بازیکنان برای فصل آینده مشخص شده و در تمرینات روز‌های اخیر و بازی تدارکاتی با تیم نیجریه‌ای ‌بازیکنان با شماره‌های اصلی خودشان به میدان رفتند. یکی از نکات جالب درباره شماره پیراهن بازیکنان، واگذاری پیراهن روزبه چشمی و فرشید باقری یه بازیکنان جدید است.جالب اینکه شماره 5 آیاندا پاتوسی،شماره 6علی کریمی وشماره 33 پژمان منتظری که هنوز با باشگاهی قرارداد نبسته‌اند، بر تن هیچ کدام از بازیکنان قدیمی و جدید تیم دیده نمی‌شود!

پیراهن اخراجی‌ها بر تن تازه وارد ها

استقلالی‌ها بعد از بازی تدارکاتی مقابل نیروی زمینی که با پیراهن‌های بدون شماره برابر شاگردان امیدرضا روانخواه در میدان حاضر شدند، در روزهای اخیر و آخرین بازی تدارکاتی مقابل تیم هارتلند نیجریه، پیراهن‌های شماره دار بر تن می‌کنند. با توجه به ایمکه بازیکنان قبلی شماره‌های خودشان را بر تن دارند، مشخص می‌شود که پیراهن بازیکنان تازه وارد هم نه رندوم و تصادفی که آگاهانه و انتخابی در اختیارشان قرار گرفته است.

شماره 4 که فصل قبل بر تن روزبه چشمی بود برتن سیاوش یزدانی مدافع تازه وارد رفته است. امیر حسین فتحی چند روز قبل گفته بود که ماندن روزبه در استقلال بعید است. از طرف دیگرپیراهن فرشید باقری که گفته می‌شود در لیست مازاد باشگاه قراردارد را هم به میلاد باقری مدافع تازه وارد استقلال داده‌اند .

این موضوع نشان می‌دهد که بحث جدایی این بازیکنان جدی است. از جمع بازیکنان فصل گذشته فقط حسین حسینی و مهدی نورالهی شماره پیراهم شان را عوض کرده‌اند . حسینی شماره یک که سالها بر تن مهدی رحمتی بود می‌پوشد و نورالهی هم شماره 22 که در چند فصل اخیر بر تن حسینی بود را برتن دارد.

بازیکنان جدید چند می‌پوشند؟

شماره برخی از بازیکنان تازه وارد استقلال هم جالب است. همان طور که اشاره شد سیاوش یزدانی شماره 4 و میلاد باقری شماره 14 را بر تن دارند.محمد بلبلی این روزها با شماره 10 که فصل گذشته بر تن روح اله باقری بود تمرین و بازی می‌کند.باقری چند روز قبل از سوی آندره آ استراماچونی اخراج شد.

جنجالی ترین و خاص ترین شماره هم ابتدا به علی دشتی رسید اما بعد از مدتی او این پیراهن را از تن خارج کرد و شماره دیگری برای خودش برداشت. بعد از فرهاد مجیدی پیراهن شماره 7 به هیچ بازیکنی حتی مامه بابا تیام بزرگ و درخشان بیش از 6 ماه سواری نداده است! بختیار رحمانی، حسن بین سعید، تیام و مارکوس نومایر بازیکنانی بودند که در چند فصل پیراهن 7 آبی را بر تن کردند.

احتمالاهمین ترس از پیشینه بد شماره 7 در سال‌های اخیر باعث شد تا دشتی در بازی دوستانه یا پیراهن 28 وارد میدان شود! مسعود ریگی هم فعلا شماره 88 را بر تن دارد اما شاید در صورتی که علی کریمی قراردادش نمدید نشود او مثل فصل گذشته سراغ پیراهن محبوب خودش یعنی پیراهن شماره 6 برود.شیخ دیاباته هم فعلا شماره 7 که مدتی برتن علی دشتی دیگر بازیکن تازه وارد بود تمرین می‌کند. شاید هم در ادامه پیراهن پر دردسر 7 را رها کند و شماره 9 استقلال را بردارد که فصل گذشته الحاجی گرو آن را بر تن داشت.زکریا مرادی شماره 17 و شاهین طاهرخانی مدافع جوان استقلال هم 18 را می‌پوشد.

 شماره‌های روی زمین مانده

با این که شماره 2 خسرو حیدری با خداحافظی او خالی شده، اما وریا همچنان شماره 21 و امیر حسین کارگر دیگر دفاع راست آبی‌ها هم شماره 32 قبلی را بر تن دارد. آرش رضاوند خرید جدید استقلال هنوز در تمرین حاضر نشده و شماره پیراهنش مشخص نیست. از طرف دیگر همچنان صحبت از جذب یکی دوبازیکن خارجی و رضا اسدی درمیان است.

در روزهای آینده ممکن است با ورود بازیکنان جدید یا مشخص شدن وضعیت بازیکنانی که هنوز ماندن و رفتن آن‌ها روشن نیست، این شماره‌ها شاید دستخوش تغییراتی شود. شماره‌های  2 خسرو، 6 علی کریمی، 44 محمدی مهر،12 تیموری، 9 گرو،16 صیادمنش،33 منتظری،5 پاتوسی،20 نورافکن و 90 منشا از جمله شماره هایی است که فعلا تکلیف آن‌ها برای فصل آینده مشخص نیست و فعلا بازیکنی سمت آن‌ها نرفته است.از این جمع فقط احتمال ماندن علی کریمی و امید نورافکن وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز