خبرگزاری کار ایران

سپهر حیدری: ذوب آهن در آسیا صعود کرده ولی بودجه‌اش را کم می‌کنند

هواداران حق دارند بابت خرید‌های پرسپولیس ناراحت باشند/ احمدزاده خودش می‌داند چکار کرده که از او دلخور هستند/ این فصل راحت‌تر از قبل قهرمان می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۷۴

مدافع سابق پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و شرایط فصل جدید لیگ برتر صحبت کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم اتفاقات خوب اخیر باعث شده آرامش کمی در اردوی پرسپولیس حکمفرما شود. بعد از اتفاقاتی که در جدایی برانکو رخ داد و باعث خشم و ناراحتی هواداران شد در حال حاضر فضا خیلی آرام‌تر است. به هر حال برانکو مربی حرفه‌ای بود و دیر یا زود جدا می‌شد و حالا کار جانشین او سخت است چرا که بعد از 3 قهرمانی تیم‌های دیگر با اردوی خوب و تدارک مناسب در تلاش هستند تا جایگاه پرسپولیس را بگیرند و کار تیم در این فصل سخت‌تر از همیشه است ولی این آرامشی که گفتم نکته مهمی است.

وی افزود: مهم‌ترین کار مدیریت در چند وقت اخیر پس از روشن کردن تکلیف سرمربی و انتخاب جانشین برانکو، تمدید با بازیکنان اصلی تیم بود که پیشنهاداتی برای جدایی داشتند و حالا حفظ شاکله اصلی تیم کمک می‌کند تا انسجام سال‌های اخیر را داشته باشیم و اردوی آماده‌سازی مناسبی که در ترکیه برگزار شده هم به شناخت بیشتر مربی از بازیکنان و هماهنگی بیشتر منجر می‌شود.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که از بازیکنان جذب شده پرسپولیس می‌شود گفت: هواداران پرسپولیس اگر از جذب چند نفر از خریدهای جدید باشگاه ناراحت هستند به حق ناراحتند و من به آنها حق می‌دهم چون هواداران پرسپولیس بی‌دلیل از کسی ناراحت نمی‌شوند. فرشاد احمدزاده خودش بهتر از هر بازیکنی می‌داند چکار کرده که از او ناراحتند یا کنعانی‌زادگان به خاطر اینکه پیش از این گفته بود استقلالی هستم و حالا عکس این حرف را می‌زند و برای همین می‌گویم ناراحتی هواداران به حق است ولی به هر صورت این بازیکنان جذب تیم شدند و قرار است در فصل جدید با لباس پرسپولیس بازی کنند و دامن زدن به فضای موجود باعث می‌شود استرس داشته باشند و این به نظرم نوعی خودزنی محسوب می‌شود. بازهم می‌گویم هواداران حق دارند ولی بهتر است در این شرایط از تیم حمایت کنند تا با حداکثر توان در بازی‌ها حاضر شود و دامن زدن به حواشی سودی ندارد.

حیدری در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد ولی با وجود ترافیک در خط دفاع بازیکن در این پست جذب می‌کند، گفت: من این حرف را قبول ندارم چرا که پرسپولیس در فصل جدید باید در رقابت‌های فشرده در 3 جام حاضر شود و محرومیت و مصدومیت پیش می‌آید. در حال حاضر ماهینی و انصاری هنوز به طور کامل از مصدومیت برنگشته‌اند و اگر دقت کنید آنها هم در فاصله کوتاهی نسبت به هم مصدوم شدند و پرسپولیس در دفاع به مشکل خورد و نباید دوباره این شرایط پیش بیاید. به نظرم سیدجلال و شجاع نیاز به یک ذخیره مطمئن یا بازیکنی که در کنارشان باشد نیاز داشتند و کنعانی‌زادگان هم بازیکن ملی‌پوش و باتجربه‌ای است که به درد تیم می‌خورد. در مورد جذب مهاجم هم هنوز نقل و انتقالات تمام نشده و باید فرصت داد و فکر می‌کنم باشگاه خودش حواسش به همه چیز هست.

وی در مورد جذب وحید امیری هم گفت: وحید بازیکنی است که همیشه در عین با کیفیت بودن بسیار بی‌حاشیه و سر به زیر بوده و برای تیم مشکل ساز نشده است. به هر حال او فصل قبل در لیگ ترکیه بازی کرد و بعضی جاها مفید بود و بعضی‌ جاها نتوانست کیفیت همیشگی را نشان دهد ولی در پرسپولیس همیشه عملکرد خوبی داشته و می‌تواند باز هم بدرخشد. به نظرم جذب امیری و احمدزاده این حسن را دارد که چون آنها در پازل پرسپولیس حضور داشته و در آن جا افتاده‌اند با فضا و اتمسفر آن به خوبی آشنایی دارند و نیازی نیست زمان طولانی برای هماهنگ شدن با این فضا داشته باشند و از این جهت خریدهای خوبی برای تیم بودند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود دوره قهرمانی پرسپولیس تمام شده گفت: من این عقیده را ندارم و فکر می‌کنم پرسپولیس این فصل راحت‌تر از فصل قبل قهرمان می‌شود. استقلال، تراکتور، سپاهان و ذوب آهن رقبای پرسپولیس در راه قهرمانی هستند ولی اگر بتوانیم در هفته‌های اول امتیازات خوبی جمع کنیم قهرمانی راحتی خواهیم داشت و حتی چند هفته زودتر به جام می‌رسیم ولی اگر در هفته‌های ابتدایی امتیاز از دست بدهیم و از رقبا عقب بیافتیم کارمان به مشکل می‌خورد.

حیدری که به تازگی دیداری با مجموعه ذوب آهن داشت در این مورد هم توضیح داد: من کاری شخصی و خانوادگی در اصفهان داشتم و سری هم به بچه‌های ذوب آهن زدم و دیداری با دوستانم داشتم. خلعتبری‌، حدادی‌فر، باقر صادقی و... از همبازیان من بودند و خودم هم به ذوب آهن علاقه دارم. صحبتی هم با آقای آذری داشتم و بنده خدا خیلی گلایه داشت. تیمشان باید در آسیا به مصاف حریفان برود ولی به جای اینکه بودجه اضافی بدهند تا حد زیادی هم بودجه تیم را کم کردند و این کارشان را خیلی سخت می‌کند. امیدوارم در بازی‌های آسیایی موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز