خبرگزاری کار ایران

نصرتی: بعید است برانکو به فیفا شکایت کند / کالدرون الان نمی‌تواند معجزه کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۴۷

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم برانکو بخواهد به فیفا شکایت کند چون بسیار باشخصیت است.

محمد نصرتی در گفت و گو با ایلنا درباره شناخت از گابریل کالدرون گفت: شناخت آنچنانی از ایشان ندارم اما با توجه به مطالبی که در روزنامه‌ها و سایت‌ها خوانده‌ام رزومه خوبی دارد. درست است که در یکی دو سال اخیر جایی نبوده اما کارنامه خوبی دارد و امیدوارم در پرسپولیس مثمرثمر باشد.

او درباره اینکه برانکو اعلام کرده به زودی به فیفا شکایت می‌کند اظهار داشت: واقعا این اتفاقات برای فوتبال ما خیلی زننده است به خصوص برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس چون پرسپولیس یک تیم مردمی است و مردم با آن زندگی می‌کنند. واقعا حیف است که شاهد چنین اتفاقاتی در باشگاه بزرگ پرسپولیس باشیم. این تیم نهایتا مال دولت است و دولت باید در بین جوانان شور و نشاط به وجود بیاورد و اسم این وزارتخانه هم وزارت ورزش و جوانان است و باید برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان تلاش کند پس باید به گونه‌ای ‌از پرسپولیس حمایت کند تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

نصرتی ادامه داد: برانکو در این مدت یک سری خدمات برای پرسپولیس داشت که به واسطه آن مردم و به خصوص جوانان شاد بودند و الان زشت است که شاهد چنین مسائلی باشیم. این اتفاقات خیلی زننده است و نباید کار به اینجا می‌کشید. برانکو با همه مشکلاتی که وجود داشت بهترین نتایج تاریخ باشگاه را رقم زد و واقعا زشت است که دستمزد او را ندهند و این معضلات به وجود بیاید. بعید می‌دانم برانکو بخواهد به فیفا شکایت کند چون بسیار باشخصیت است. امیدوارم باشگاه پرسپولیس اجازه ندهد کار به اینجا بکشد و باید مزد زحمات کسی که بهترین نتایج تاریخ باشگاه را رقم زده را بدهند.

سرمربی تیم گل ریحان البرز درباره سختی کار سرمربی جدید در پرسپولیس گفت: کالدرون قطعا تحت فشار هست چون برانکو 3 سال متوالی تیم را قهرمان کرد و توقعات بالا رفته است. تیم‌های دیگر هم که در این چند ساله قهرمان نشده‌اند تمام سعی و تلاش خودشان را برای موفقیت می‌کنند. استقلال و تراکتورسازی مربیان خارجی خوبی آورده‌اند و سپاهان هم قلعه‌نویی را دارد که قوی ترین مربی یک دهه اخیر ما بوده و با وجود چنین مربیانی شاهد رقابت جذابی در لیگ برتر خواهیم بود.

نصرتی افزود: هواداران باید به کالدرون زمان بدهند تا با فرهنگ و آداب و فوتبال ما آشنا شود و نمی‌شود که کالدرون بیاید و معجزه کند، باید به او زمان داد. خوبی پرسپولیس این است که اسکلت اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان پرسپولیس 3 سال است کنار هم بازی می‌کنند و این یک فاکتور مثبت برای تیم است و قطعا امسال هم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز