خبرگزاری کار ایران

ملایی: تشکیل تیم ملی امید بوکس یک دستور از سوی آیبا بود

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۰۹۴

سرمربی تیم ملی امید بوکس گفت: به دستور فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) فدراسیون موظف به تشکیل تیم ملی امید شد.

به گزارش ایلنا، کوروش ملایی سرمربی تیم ملی امید بوکس بیان کرد: تا پیش از این تیم ملی امید در رده بندی فدراسیون جهانی (آیبا) برای آسیا تشکیل نشده بود. پس از دستور آیبا، فدراسیون بوکسکشورمان موظف به تشکیل تیم ملی امید شد. فدراسیون‌ها تابع قوانین آیبا هستند. این قانون حدود ۳ ماه پیش از سوی فدراسیون جهانی تصویب شد.

او افزود: در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیر ماه مسابقات انتخابی تیم ملی در سالن شهید همت تهران برگزار می‌شود. پس از انتخابی اردو موقت ۲۰ روزه تشکیل می‌دهیم. مسابقات شکست حصر آبادان نزدیک‌ترین تورنمنت پیش رو است که تمام بازیکنان می‌توانند از استان‌های مختلف در آن شرکت کنند. این مسابقه معادل مسابقات قهرمانی کشور است که از تاریخ ۱ تا ۵ مهرماه برگزار می‌شود. نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی دعوت می‌شوند. پس از قهرمانی کشور مسابقات آسیایی به میزبانی ازبکستان در آذر ماه پیش رو داریم.

سرمربی تیم ملی امید بوکس افزود: قطعا پشت تشکیل تیم ملی امید یک تفکر وجود دارد و آزمون و خطا‌های آیبا در این زمینه می‌تواند موثر واقع شود. تعدادی از ورزشکاران هستند که در قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده‌ی بزرگسالان هستند که می‌توانند آماده سازی بهتری برای تیم ملی داشته باشند. هدف ما داشتن تیم ملی قوی برای بزرگسالان است و تیم ملی امید یک پشتوانه خوبی برای رده‌ی بزرگسالان است. دو تیم به صورت موازی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

او در پایان عنوان کرد: از ریاست فدراسیون بوکس برای اعتمادش تشکر می‌کنم و همچنین از هیئت مدیره پالایشگاه نفت نیز تشکر ویژه‌ای دارم که به من کمک‌های ویژه‌ای کردند. از نادر نادری زاده، جمال صنعتی و... که کمک مربی هستند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز