خبرگزاری کار ایران

با اسکوچیچ می‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول فکر کنیم

جهانی: فکر می‌کردم ویلموتس من را هم می‌بیند اما ناامید نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۵۴

جهانی که امیدوار بود در این لیست ویلموتس حضور داشته باشد حالا از تلاشی حرف به میان می‌آورد که در لیگ نوزدهم می‌خواهد هر طور شده به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش ایلنا،لیست اخیر تیم ملی و دعوت از بازیکنان جدید امید تازه‌ای ‌را در بین دیگر بازیکنان لیگ به وجود آورد که بتوانند خودشان را به کادرفنی جدید اثبات و در اردوهای بعدی با دیده شدن کارشان حضور داشته باشند. یکی ازاین بازیکنان میلاد جهانی بازیکن گلزن و تاثیرگذار نفت آبادان است که به عنوان یک وینگر با زدن 6 گل جزو بهترین‌ها این تیم نام خودش را مطرح کرد. 

با صنعت نفت دوباره تمدید کردی و با اینکه قرارداد نداشتی لیگ امسال را هم در آبادان خواهی بود؟

همان طور که می‌دانید من با پایان لیگ قراردادم با نفت آبادان تمام شد و حتی چند پیشنهاد هم داشتم اما شرایط خوبی که در این تیم داشتم و از سوی دیگر لطفی که هواداران خونگرم آبادانی داشتند من را مجاب کردم که بازهم در خدمت آن‌ها باشم. امیدوارم در فصل پیش رو با کادرفنی جدید شرایط خوبی تیم و من داشته باشم و بهترین نتایج را بگیریم. کارمان را برای روزهای بهتر با دراگان اسکوچیچ آغاز کردیم و برای رسیدن به هدفم فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفته باشم.

چه هدفی؟

تمام تلاش من با کارنامه خوبی که از خودم در صنعت نفت به جا گذاشتم این بود که به تیم ملی دعوت شوم و به همین خاطر با مناسب دیدن شرایط نفت آبادان در بین گزینه هایی که داشتم با این تیم یک فصل دیگر تمدید کردم.

تو فصل گذشته یکی از تاثیرگذاران تیم سرجیو بودی که سخت اما در روزهای پایانی توانست تیم را در شرایط خوبی در جدول قرار دهد. فکر می‌کنی امسال نفت آبادان بتواند موفق ظاهر شود؟

فصل قبل واقعا ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم اما واقعا بدشانس بودیم. در بازی هایی که باید می‌بردیم به یکباره گل میخوردیم و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض می‌کردیم. واقعا با روند خوبی که در اواخر لیگ داشتیم اگر در ابتدای فصل با بدشانسی امتیاز از دست نمی‌دادیم قطعا می‌توانستیم یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر باشیم. به هرحال طبیعی بود سرجیو کمی زمان ببرد تا به خواسته هایش برسد که این اتفاق در اواخر لیگ افتاد. دراگان اسکوچیچ اما یک مزیت نسبت به سرجیو دارد که شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. امیدوارم با عملکرد خوبی که در لیگ ایران داشته از همان ابتدای فصل یک شروع خوب داشته باشیم و جایگاه مناسبی را در بالای جدول به دست بیاوریم.

گفتی نفت آبادان را برای رسیدن به تیم ملی انتخاب کردی. تو فصل گذشته یکی از وینگرهای گلزن لیگ بودی که 6 گل به ثمر رساند. فکر می‌کنی ویلموتس تو را دعوت کند؟

خدا را شکر فصل پیش شرایط خوبی داشتم و به جز 6 گل توانستم 5 پاس گل هم بدهم و خیلی از کارشناسان من را بهترین بازیکن نفت آبادان می‌دانستند و در جام حذفی شرایط خوب بود. به نظرم با پستی که دارم و باید به جز کارهای هجومی در کارهای دفاعی هم شرکت کنم عملکردم در گلزنی خوب بود و شاید با لیست اخیر تیم ملی این انتظار وجود داشت که من هم دعوت شوم.

اما نامی از تو نبود؟

همان طور که گفتم فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و فکر می‌کنم استحقاق دعوت شدن و دیده شدن را داشتم چون من هم مثل خیلی از فوتبالیست‌ها آرزویم رسیدن به تیم ملی و پوشیدن پیراهن آن است. با این حال به آقای ویلموتس و نظر ایشان احترام می‌گذارم و لیستی که ایشان این بار از دعوتی‌ها منتشر کردند این امیدواری را به من داد که بقیه بازیکنان لیگ حتی در لیگ یک هم دیده می‌شوند. با اینکه دعوت نشدم اما ناامید نیستم و تمام تلاش خودم را امسال به کار خواهم بست تا کاری کنم که کادرفنی من را ببیند و به اردوهای تیم ملی دعوت شوم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز