خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ۷ نفره، سویا ۲۰۱۹؛

پیروزی پرگل ایران مقابل فنلاند/ صعود ایران به یک چهارم نهایی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۶۶۸

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ سویا بر فنلاند برتری یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ ملی‌پوشان کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی فوتبال ۷ نفره برابر تیم فنلاند به میدان رفتند و با نتیجه ۱۲ بر صفر به پیروزی رسیدند.

بدین ترتیب تیم ملی ایران با یک شکست مقابل آمریکا و دو پیروزی برابر ایرلند و فنلاند از گروه B و مرحله مقدماتی صعود کرد.

تیم ایران یکشنبه، ۲۳ تیر ساعت ۱۹ به وقت محلی در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت.

عباس ترابی، لطف‌الله جنگجو، محمد خراط، امین رضایی، یاسر رستمی، مسعود ژولیده، شهاب‌الدین رحیمی، مهدی بخشی، بابک صفری، حسن صفری، مسلم مهرابیان، علیرضا زارع، بهنام آرندی، رسول آتش‌افروز ۱۴ ملی پوشی هستند که با هدایت علی روزبهانی سرمربی و علی واثقی مربی تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. نقی مهدوی و مصطفی الهی‌نسب به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

گفتنی است رقابت‌های جام جهانی فوتبال هفت نفره، به میزبانی اسپانیا از روز شنبه ۱۵ تیر ماه با حضور ۱۶ تیم در شهر سویا آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز