خبرگزاری کار ایران

رادنی دیدار مدیر روابط عمومی و رسانه ای سپیدرود شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۸۴

سپیدرود پس از تغییرات مدیریتی اخیر، ارکان باشگاهش را سازماندهی می‌کند تا برای حضور در فصل جدید آماده شود.

طی حکمی از سوی مسعود حیدری، مدیرعامل باشگاه سپیدرود، رادنی دیدار به عنوان مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه سپیدرود انتخاب شد و با این تیم قرارداد منعقد کرد. دیدار دانش‌آموخته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد است و از سال ۹۳ به عنوان نخستین مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود عهده‌دار این سمت شد و سال گذشته به دلیل اختلاف نظر با مدیریت وقت سپیدرود از این تیم جدا شد.

رادنی دیدار بیش از پانزده سال با رسانه‌های ورزشی همکاری می‌کند و عضو خانه مطبوعات گیلان، انجمن ورزشی نویسان ایران و انجمن بین المللی ورزشی‌نویسان جهان (AIPS) است و مقاله او در جشنواره جهانی مطبوعات ورزشی در ارتباط با مشکلات ورزشگاه سردارجنگل به عنوان ۸ مقاله برتر دو قاره آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

دیدار موسس و سردبیر سایت رسمی باشگاه سپیدرود در سال ۹۳ بود که سال گذشته این رسانه پس از سایت‌های رسمی پرسپولیس و استقلال به عنوان پربازدیدترین سایت رسمی باشگاه‌های ایران دست یافت.

رادنی دیدار سابقه فعالیت و همکاری با روزنامه‌های جهان فوتبال، دنیای فوتبال، تماشا و ایران ورزشی و سایت بین‌المللی گل، آی اسپورت، ورزش سه و خبرگزاری تسنیم را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز