خبرگزاری کار ایران

بازدید صالحی امیری از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۶۱

رئیس کمیته ملی المپیک از هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی اظهار داشت: با شرایط خاصی که داریم باید از تولید داخل حمایت کنیم و بتوانیم نیازهای جامعه ورزش را از کالاهای داخلی تامین نماییم.

ایشان همچنین اظهار داشت: به نظر من در حال حاضر بهترین شرایط برای تولید کنندگان داخلی و بهتربن بازار برای آنان در سراسر کشور محیا شده است و وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مجموعه دولت نیز تا برای  تقویت این بخشهای های خصوصی آماده حمایت است. چراکه حجم واردات بی رویه کالاهای ورزشی خصوصاً کالاهای بی کیفیت در گذشته و با ارزهای بسیار ارزان بازار این حوزه را اشباع و خراب کرده است. امروز شرایط کاملاً تغییر کرده و ما باید این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم و بتوانیم نیازهای جامعه ورزش را درسراسر کشور از تولید داخل تامین نماییم.

رئیس کمیته ملی المپیک بیان نمود: استارتاپهای ورزشی نسل آینده تولید این سرزمین در این بخش هستند و بازار آینده ایران دراختیار استارتاپها خواهد بود که در حال حاضر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با تمام توان سالی چند هزار میلیارد تومان به این بخش کمک می کند.

صالحی امیری همچنین گفت: با خلاقیت و کارهایی که استارتاپها در این نمایشگاه عرضه کردند آینده بسیار جذابی را می توانند حتی در فضاهای صادراتی در این بخش داشته باشند و با روندی که آغاز شده است هم داخل را اشباع خواهیم کرد و هم در آینده فضای بازار منطقه را تا حدودی تحت تاثیر صادرات خودش قرار خواهیم داد. البته در استفاده از کالاهای ورزشی حتما باید استانداردهای جهانی را مد نظر داشته باشیم.

وی این نکته را نیز خاطر نشان کرد که: وزارت ورزش و مجموعه  دولت ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی، بایستی تلاش کنند تا آنها را به مصرف کننده متصل نمایند. باید باشگاه ها، تیم ها و فدراسیون های ورزشی را به تولیدکنندگان داخلی متصل کرد و بستری فراهم کنیم که آنان در نمایشگاه های خارج از کشور نیز حضور داشته باشند. فضای امروزی که بنده در نمایشگاه دیدم نشان دهنده حرکتی رو به جلو  بوده و نوید دهنده آینده خوبی است. انشالله طی یکسال آینده نیز شاهد رویدادهای بسیار خوبی در حوزه ورزش در منطقه خواهیم بود.

بازدید صالحی امیری از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز