خبرگزاری کار ایران

محمدحسین کنعانی زادگان و حرف‌هایی که باورش غیرممکن است

مدافع چند رنگ پرسپولیس؛ یک قدم تا زرد شدن

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۱۵۹

مدافع جدید پرسپولیس را می‌توان یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال ایران نامید.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کنعانی زادگان بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و این در حالی است که هواداران از همان لحظات ابتدایی انتقال او نسبت به آن موضع گرفتند. 

بازیکنی که بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در ملوان برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی، در بازگشت چرخشی عجیب داشت و مسیر باشگاه استقلال را در پیش گرفت. این انتقال شاید در آن مقطع جنجالی محسوب نمی‌شد اما ادبیات عجیب این بازیکن دقایقی بعد از عقد قرارداد با تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان و پاک دانستن خود از انگ پرسپولیسی، مدت‌ها نقل محافل بود.

او در فصل گذشته و در زمانی که زمزمه حضور دوباره‌اش در پرسپولیس شدت گرفت، بار دیگر رنگ عوض کرد و اینبار دوران حضورش در استقلال را تار دانست و از آن به بدترین روزهایش یاد کرد.

شاید برای شناخت شخصیت روانی این بازیکن نیاز به یک روان‌شناس کاملا حرفه‌ای باشد که بتواند عقایدی که از سوی در لحظه و بنا بر منافع شخصی تغییر می‌کند را ارزیابی کند. بازیکنی که شاید برای شناخت شخصیت او به دوران حضورش در تیم امید تحت رهبری محمد خاکپور رجوع کرد که ناگهان صبح بازی با عربستان با اعلام مصدومیت از ناحیه پا، تیم را جا گذاشت و عجیب‌تر اینکه بعد از حذف ایران، 48 ساعت بعد از آن در ترکیب تیم ملوان به بازی پرداخت و راهی اردوی تیم ملی شد!

سرخ‌ها اما او را در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم به یاد می‌آورند که جلو ساختمان باشگاه آفتابی شد و بعد از عدم توافق با مدیران تیم در بحث مالی و با ادعای اینکه بازیکن سکونشین سابق نیست و اکنون برچسب ملی‌پوش روی پیشانی‌اش با لطف کارلوس کی‌روش ثبت شده، تقاضای مالی بالایی داشت و بعد از آن مسیر باشگاه استقلال را در پیش گرفت تا با قراردادی 900 میلیونی خود را تیفوسی آبی بنامد!

مدافع چند رنگ پرسپولیس؛ یک قدم تا زرد شدن

او لحظاتی بعد از ثبت قرارداد با استقلال در مصاحبه‌ای جنجالی جملات عجیبی به زبان آورد و گفت: فوتبال خود را از استقلال ماهشهر آغاز کردم و الان هم به استقلال تهران پیوسته‌ام. من از بچگی استقلالی بوده‌ام و استقلالی هم خواهم ماند.

با این حال اشتباهات عجیب و کیفیت فنی غیرقابل دفاع این بازیکن باعث شد تا هواداران استقلال هم خیلی زود از او ناامید شوند و خیلی زود با پارگی رباط صلیبی از آبی‌ها دور شود.

کنعانی زادگان اما چندی بعد به شدت به منصوریان تاخت و مدعی شد که او پشتش نمانده و حمایت لازم از او را نداشته اما چه کسی می‌توانست در شرایطی که مقصر دریافت گل‌های ابتدایی فصل آبی‌ها قلمداد می‌شد و با پارگی رباط صلیبی از تیم کنار گذاشته شده بود، بماند؟ با این حال او در واکنشی عجیب مدعی شد که کادرفنی استقلال باعث شده که او علیه پرسپولیس حرف بزند!

مدافع چند رنگ پرسپولیس؛ یک قدم تا زرد شدن

کنعانی زادگان که در اقدامی عجیب و در شرایطی که لیست مدافعان این تیم کامل است، توسط مدیران پرسپولیس به عضویت این تیم در آمده، در اولین گام و طبق پیش‌بینی خود را مدافع پیراهن این تیم دانسته و بار دیگر چرخشی باورنکردنی داشته است.

بهرحال نگاهی به رفتار چند سال اخیر این بازیکن نشان می‌دهد که چندان نیز نباید از این بابت متعجب شد؛ پس اگر فردا تیم‌هایی مثل نفت آبادان یا سپاهان هم او را به خدمت گرفتند و در یکقدمی زرد شدن قرار گرفت، منتظر ابراز علاقه‌ای جدید از سوی او باشید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز