خبرگزاری کار ایران

رایزنی ویسی با تیم‌های پرطرفدار برای بازی تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۵۲

3 بازیکن گرجستانی پس از آخرین بازیشان در مرحله پلی اف لیگ باشگاهای اروپا به تیم شاهین شهرداری بوشهر ملحق می شوند.

به گزارش ایلنا، خداکرم ایزدپناه در گفت و گویی از آخرین خبرهای تیم خبر داد: پس از انجام دو دیدار تدارکاتی با ذوب آهن اصفهان و آرمان گهر سیرجان ، روز پنجشنبه صبح آخرین جلسه تمرینی در اردوی بروجن برگزار و سپس راهی بوشهر خواهیم شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: پس از بازگشت به بوشهر 2 روز بازیکنان استراحت خواهند داشت و سپس از روز یکشنبه 23 تیرماه برای آماد شدن جهت حضور در تورنمنت 15 هزار شهید استان فارس راهی شیراز خواهیم شد و همچنین برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم قشقایی شیراز قبل از آغاز تورنمنت نیز در دستور کار کادر فنی قرار دارد.

ایزدپناه اشاره کرد : پس از پایان تورنمنت بر اساس نوبت که داده شده به تیم مرکز ایفمارک (تست پزشکی) اول مرداد ماه راهی تهران خواهیم شد.

وی تصریح کرد: آقای ویسی در حال رایزنی می باشند تا در صورت امکان با یکی از تیمهای پرطرفدار لیگ برتر در تهران دیداری تدارکاتی 2 یا 3 مرداد برگزار کنیم.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ادامه فعالیت نقل و انتقالات تیم نیز توضیح داد : پس از جذب شیرزادی و صفرزاده با 3 بازیکن گرجستانی نیز به توافق رسیده ایم و منتظریم تا آخرین بازیشان را در مرحله پلی لیگ اروپا انجام داده و سپس به تیم ملحق شوند.

ایزدپناه افزود : 2 بازیکن تیم ملی جوانان نیز در تمرینات تیم حضور دارند که به احتمال فراوان جذب خواهند شد و رایزنی برای جذب چند بازیکن لیگ برتری نیز در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز