خبرگزاری کار ایران

دنیزلی: تیمی می سازم که هواداران از بازی آن لذت ببرند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۱۲

دنیزلی سرمربی تراکتور گفت: تیمی می‌سازم که هواداران از بازی آن لذت ببرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی اظهار کرد: همواره در تمامی تیم‌ها برای قهرمانی تلاش کردم، برخی اوقات موفق شدم و گاه شکست خورده‌ام، اما به این نتیجه رسیدم که فوتبال بازی صبر است، طرفداران باید در روز خوب و بد پشت تیم باشند و بدانند که هیچ‌گاه از هدفمان کوتاه نمی‌آییم، امکان دارد بازیکنی در یک بازی اشتباه کند، ولی هواداران و کادرفنی باید از او حمایت کرده و رفتار خوبی داشته باشند.

وی افزود: بازی کردن مقابل هواداران لذت بزرگی دارد و من هم از تماشای فوتبال تیمم باید لذت ببرم.

دنیزلی مطرح کرد: فلسفه فوتبال من مشخص است، تیم تهاجمی می‌سازم که از دریافت گل نترسد. معتقدم به‌جای برتری یک بر صفر، بهتر است پیروزی سه بر دو و یا چهار بر دو داشته باشیم تا هواداران از بازی تیم لذت ببرند. هیچ‌ کس علاقه‌ای به تماشای بازی تیم تدافعی ندارد و هدف هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها تماشای فوتبال خوب و تهاجمی است.

وی خطاب به هواداران گفت: فوتبال یک بازی صبر است که بیش از 90 دقیقه ادامه دارد، نحوه به پایان رساندن یک فصل، مهم‌تر از نوع آغاز آن است. تمامی تیم‌های دنیا در مسیر رسیدن به هدفشان بارها ضربه می‌خورند، امکان دارد ما هم در طول فصل بارها ضربه بخوریم، مشکلی نبوده و خودمان را برای این شرایط آماده کرده‌ایم، اما مهم این است که در پایان فصل، قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و با این هدف برنامه‌ها رو جلو می‌بریم.

سرمربی تراکتور در بخش دیگر سخنانش در رابطه با حمایت‌های مدیریت باشگاه و امکانات تیم، اظهار کرد: آقای زنوزی، آقای صادقیان و سایر مدیران تیم از همان روز اول ما را حمایت کرده و نهایت همکاری را دارند. امکانات باشگاه نیز از قبیل زمین چمن و رستوران بسیار خوب بوده و ساختمان هتل تیم تا یک‌و‌نیم ماه آینده آماده می‌شود که بخشی از مشکلات از این طریق رفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز