خبرگزاری کار ایران

غفوری لیاقت کاپیتانی را دارد

نوری: رفتار استراماچونی ستودنی است / سلطانی فر و داورزنی طرفدار پرسپولیس هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۹۶

پیشکسوت استقلال تهران گفت: امیدوارم نگاه وزارت ورزش به استقلال مهربانانه‌تر و آگاهانه‌تر باشد. به هر حال تا پول نباشد نمی‌توان کارها را پیش برد.

محمد نوری در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط استقلال تهران و برگزاری تمرینات زیر نظر آندره آ استراماچونی گفت: همانطور که من در جریان هستم و یک جلسه تمرینی این سرمربی را هم از نزدیک دیدم، ایشان مربی جوانی هستند و خیلی انگیزه دارند. او خیلی مصمم است تا بازیکنان آمادگی کامل پیدا کنند و بدن‌های آماده‌ای داشته باشند. شرایط مناسب است و تمرینات نسبت به گذشته، سال‌های قبل، خیلی جدی‌تر است و بازیکنان با تمام توان این کار را انجام می‌دهند. فکر می‌کنم امسال با توجه به بازیکن‌هایی که جذب کرده‌اند استقلال یکی دو مهره نیاز دارد که تقویت شود تا تیم نسبت به سال‌های قبل موفق‌تر باشد و نتیجه بگیرد.

نوری درباره تصمیم قاطع استراماچونی مبنی بر اخراج سه بازیکن استقلال گفت: من این قضیه را شنیدم و ناراحت شدم. از بازیکنان جوان و مستعد ما هستند. باقری بازیکن توانای ماست؛ سهرابیان هم می‌تواند به لیگ‌های معتبر ترانسفر شود؛ کریمی هم همینطور. امیدوارم که این ماجرا به خوبی و خوشی تمام شود و آقای استراماچونی خیلی منضبط هستند. این رفتار واقعا ستودنی است. اگر مشکل فنی باشد بحث جداگانه است و اگر سرمربی یک بازیکن را نخواهد کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد. 

او ادامه داد: بازیکن حق ندارد که در خارج از حیطه وظایفش صحبت کند. بازیکن قرارداد حرفه‌ای بسته و پولش را هم می‌گیرد. پس باید به قوانین باشگاه پایبند باشد. بازیکن باید در اختیار تیم و کادرفنی باشد. امیدوارم که بازیکنان بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و شاهد تکرار این اتفاق‌ها نباشیم.

نوری درباره انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست استقلال گفت: جواد دوست خوب و همبازی من بوده؛ ما خیلی وقت‌ها با هم بودیم. او آدم باشخصیت و درست کاری است. او یکی از اسطوره‌های استقلال است و به خانه خود بازگشته است. حضور او را به فال نیک می‌گیرم و آرزوی موفقیت و قهرمانی به همراه تیم را دارم.

پیشکسوت استقلال درباره کاپیتانی وریا غفوری گفت: به هر حال فرق نمی‌کند؛ غفوری الان بزرگتر تیم است و آقای استراماچونی اگر بازوبند را به ایشان بدهد حقش است. او از بازیکنان خوب ماست و زحمت زیادی کشیده؛ امیدواریم به امید خدا غفوری از این موقعیتی که نصیبش شده نهایت استفاده را ببرد و بتواند تیم را مدیریت کند. او به عنوان کاپیتان باید همدلی را در تیم رواج بدهد و در کنار بازیکنان بزرگی که این وظیفه را برعهده داشتند قرار بگیرد. غفوری شایسته این عنوان است و لیاقت کاپیتانی را دارد.

نوری درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال که با مشکل مواجه شده اظهار داشت: استقلال یک مقدار زمان را از دست داد. خیلی امیدوار کننده بود که سرمربی زود معرفی شد. به نظرم می‌شد در یارگیری بهتر هم عمل شود. الان پاتوسی به دلیل مسائل مالی که باشگاه دارد و شکایت پروپئیچ، پاتوسی را باید حتما نگه دارند. وجود او واجب است و تیم به او نیاز دارد. در مقابل استقلال، پرسپولیس توانسته بازیکنانش را حفظ کند. حالا باز هم می‌گویم و بارها هم گفته‌ام هر چند به ضرر من بوده؛ من شک ندارم وزارت ورزش به پرسپولیس بیشتر کمک کرده و نگاهش بهتر است. بالاخره الان، رنگ رنگ قرمز است!

او افزود: از آقای سلطانی فر، داورزنی و ناظمی گرفته تا پسر آقای سلطانی فر، همه طرفدار رنگ قرمز و پرسپولیس هستند! فکر می‌کنم در حق استقلال خیلی کمک نکردند. تابستان گذشته دیدید که چطور بازیکنان کلیدی را از دست دادیم. الان هم در چنین وضعیتی هستیم. ماندن پاتوسی مشخص نیست و پروپئیچ هم دردسرساز شده است. امیدوارم نگاه وزارت ورزش به استقلال مهربانانه‌تر و آگاهانه‌تر باشد. به هر حال تا پول نباشد نمی‌توان کارها را پیش برد. امیدواریم که نگاه‌ها عادلانه باشد. چون دنبال پست و مقام نیستم این حرف‌ها را می‌گویم و حرف دل هواداران را عنوان می‌کنم. امیدوارم که استقلال نتایج موفقی بگیرد و برای قهرمانی پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز