خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا - قزاقستان؛

سه نماینده ایران در در مرحله نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۹۵

سه کشتی گیر کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در قزاقستان شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز با برگزاری مسابقات سه وزن دوم (پایانی) پیگیری شد که نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 از سد خدایبرگن از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل جی او از چین کشتی می گیرد.

در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی در دور اول کومار از هند را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد بوبونظراف از ازبکستان گذشت و راهی مرحل نیمه نهایی شد. ساکی در این مرحله مقابل پیلپکنکو از قزاقستان قرار می گیرد.

در وزن 80 کیلوگرم مسعود کاووسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم روهیت از هند را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در روز نخست این مسابقات امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم و سعید کریمی زاده در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، دانیال سهرابی در وزن 60 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و شاهرخ میکائیلی زاده در وزن 110 کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد. مهدی احدی زناب و فرید سیرتی مقدم نمایندگان اوزان 45 و 55 کیلوگرم کشورمان نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز