خبرگزاری کار ایران

پسر شگفت انگیز بازمی‌گردد؟

عملیات احیا برای الکسیس با اکسیر عشق!

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۷۱

گروه بیتلز در سال 1967 اثری منتشر کرد با عنوان «تنها چیزی که نیاز داری عشق است» و به گفته رینالدو روئدا مربی کلمبیایی شیلی این حلقه مفقوده عملکرد سانچس در 18 ماه گذشته در منچستریونایتد بوده است.

به گزارش ایلنا، بعد از جام جهانی 2014 سانچس با 35 میلیون پوند از بارسلونا به آرسنال رفت تا راه برای ورود لوییس سوارس باز شده و او در سه سال و نیم بازی در شمال لندن به یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان لیگ برتر تبدیل شود. او دو بار به‌عنوان بازیکن سال آرسنال انتخاب شد و در تیم منتخب فصل 2015-2014 لیگ برتر قرار گرفت اما در یک سال و نیم حضور در منچستریونایتد هم اعتماد به نفسش را از دست داده هم فرمش را و حالا شیاطین سرخ مصمم هستند از دست او و دستمزد هفتگی‌اش که گفته می‌شود 400 هزار پوند است، خلاص شوند.

با وجود این سانچس در کوپا نشانه‌هایی از خود قدیمی‌اش را بروز داد وقتی پنالتی تعیین‌کننده پیروزی تیمش برابر کلمبیا در یک‌چهارم‌نهایی را به ثمر رساند. او همچنین در دو بازی اول تیم مقابل ژاپن و اکوادور موفق به زدن دو گل شد که از تمام عملکردش در فصل قبل لیگ برتر بیشتر است.

روئدا که به خاطر کنار گذاشتن بازیکن محبوب هواداران، کلودیو براوو، از کوپاآمه‌ریکا رابطه خوبی با هواداران ندارد، می‌گوید عشق تنها چیزی است که در منچستریونایتد برای سانچس وجود نداشت: «در تیم ملی و به خاطر توجهی که به بازیکنان می‌شود، آنها نمی‌خواهند تیم را ترک کنند. آنها با وجود آنکه در تیم باشگاهی‌شان بازی نمی‌کنند، با تعهد کامل به تیم اضافه می‌شوند و یک گروه مقتدر را تشکیل می‌دهند.»

سانچس که در کشورش به «پسر شگفت‌انگیز» شهرت دارد، یکی از ستاره‌های تیم در دو قهرمانی پیاپی در کوپا در سال‌های 2015 و 2016 بود و محبوبیت زیادی دارد. او که با 43 گل ملی در کشورش رکورددار است، در فیلم مستند زندگی خودش هم شرکت کرده.

سانچس که گل مهمی در پیروزی 2 بر یک برابر اکوادور به ثمر رساند، در 20 بازی فصل قبل لیگ برتر تنها یک گل زد در حالی که در 9 تا از آن بازی‌ها در ترکیب اصلی بود. او در یونایتد نمی‌توانست با هم‌تیمی‌ها ارتباط برقرار کند و از حرکات سریع و جادویی‌اش که در اودینزه، بارسلونا و آرسنال فراوان انجام داده بود خبری نبود.

او البته تنها نیست در جمع کسانی که فصل ناامیدکننده باشگاهی را با نمایشی عالی در تیم ملی به دست فراموشی سپرده‌اند. به نظر می‌رسد خامس رودریگس را هیچ یک از دو باشگاه اصلی‌اش، رئال مادرید یا بایرن‌مونیخ که دو فصل قبل را قرضی آنجا سپری کرده، نمی‌خواهند اگرچه او ستاره خلاق و پر از نبوغ کلمبیا در کوپا بود. همچنین فیلیپه کوتینیو بعد از آنکه بارها مورد انتقاد و سرزنش هواداران و رسانه‌های بارسلونا قرار گرفت، دو گل مقابل بولیوی زد و بازیکن غیرقابل جایگزین تیته است.

روئدا ادامه داد: «برای همین است که بازیکنانی مثل کوتینیو، خامس یا الکسیس که فصل خوب باشگاهی نداشته‌اند، در تیم ملی دوباره خودشان می‌شوند. رفتار هواداران با بازیکنان باعث می‌شود تمام توانشان را در اختیار تیم بگذارند.»

سانچس با فرم فعلی‌اش نه تنها می‌تواند شیلی را به سومین قهرمانی متوالی در کوپاآمه‌ریکا برساند بلکه در ویترین جذابی قرار می‌گیرد که احتمال رفتنش به یک غول اروپایی دیگر و پایان دادن به کابوس یونایتد را بیشتر می‌کند.

منبع خبرگزاری فرانسه
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز