خبرگزاری کار ایران

بازگشت استقلال به تمرین پشت درهای بسته

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۷۵

باشگاه استقلال ضمن انتشار بیانیه ای تقدیر آمیز از هواداران و اصحاب رسانه، اعلام کرد از روز چهارشنبه تمرینات این تیم پشت درهای بسته برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، در حالی که به طور معمول استقلال تمریناتش را چه در زمان مربی سابق و کنونی پشت درهای بسته برگزار می کند. تمرین امروز آبی پوشان از این قاعده خارج بود و با استقبال گسترده علاقمندان این تیم روبه رو شد. در همین راستا باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای از هواداران و اصحاب رسانه تقدیر کرد: 

روز سه شنبه بنابر درخواست هواداران عزیز و پرشور باشگاه و همچنین اصحاب رسانه، تمرین استقلال میزبان این عزیزان بود.

باشگاه استقلال قدردانی خود از هوادارانی که از راه های دور و نزدیک خود را به محل تمرین استقلال رساندند تا حمایت خود را از تیم محبوبشان نشان دهند، اعلام می کند. حضور پرشور هواداران همیشه باعث دلگرمی بازیکنان، کادرفنی و همه اعضای باشگاه استقلال بوده است.

همچنین باشگاه استقلال وظیفه خود می داند از اصحاب محترم رسانه برای حضور در این جلسه تمرینی قدردانی کند.

حضور پر رنگ و درخشان هواداران در این جلسه تمرینی با همکاری و کمک های مسئولین حراست مجموعه نفت تهرانسر انجام گرفت که باشگاه استقلال قدردانی از این عزیزان را بر خود واجب می داند.

لازم به ذکر است تمرینات استقلال از فردا طبق برنامه ریزی قبلی و پشت درهای بسته انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز