خبرگزاری کار ایران

صدری: گل‌محمدی متخصص کار با بازیکنان جوان است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۴۲۹

بازیکن جوان و اینده‌دار تیم شهرخودرو خراسان گفت: امیدوارم بتوانیم در لیگ نوزدهم از پس رقبای سرسخت خود برآییم و با کسب نتایج شیرین هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، رضا صدری، بازیکن جوان و آینده‌دار شهرخودرو خراسان در خصوص تمدید قراردادش با این تیم اظهار کرد: مدت قرارداد من ۴ سال است. خوشبختانه شرایط به شکلی پیش رفت تا باز هم بتوانم در تیم شهرم به فوتبال ادامه دهم. امیدوارم بتوانم در لیگ نوزدهم با جلب نظر کادرفنی بادانش شهرخودرو و به ویژه آقای گل‌محمدی، برای شهرخودرو مثمرثمر باشم. 

وی افزود: تیم بسیار خوبی هستیم و توان خود را سال گذشته به فوتبال ایران ثابت کردیم. امیدوارم موفقیت‌ها با توجه به حفظ آقای گل‌محمدی و مدیریت خوب آقای حمیداوی، ادامه‌دار باشد. مهمترین دلیلی که باعث شد در شهرخودرو بمانم، اعتماد ویژه گل‌محمدی به جوانان است. همین مهم انگیزه‌ام را برای فصل بعد و رقابت با بزرگان بیشتر و بیشتر کرده‌است. به ویژه اینکه شهر خودرو تیم شهر مشهد و شهر خودم است و با انگیزه بسیار بیشتری به این تیم خدمت خواهم کرد.

صدری خاطرنشان کرد: می‌دانیم که در لیگ نوزدهم، فشار دوچندان خواهدبود و تعداد تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی، زیاد است. مهمترین نکته برای ما حضور گسترده هواداران از هفته نخست است. امیدوارم هواداران خوب فوتبال خراسان و باشگاه شهرخودرو، از همان روز نخست کنارمان باشند و اجازه ندهند تیم یک لحظه هم در خانه تنها باشد. آنها در فصل گذشته سنگ تمام گذاشتند و در نیم‌فصل دوم، حتی در بازی‌های خارج از خانه نیز کنار ما بودند.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز