خبرگزاری کار ایران

موسوی: به استراماچونی ابزار بدهند تا از کوره در نرود / استقلال باید سه بازیکن با سطح بین المللی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۹۸

پیشکسوت استقلال تهران می‎‌گوید برای نتیجه گیری آندره آ استراماچونی او به امکانات مناسب نیاز دارد تا تمرکزش را از دست ندهد.

علی موسوی در گفت و گو با ایلنا درخصوص حضور آندره آ استراماچونی در تهران و آغاز تمرینات استقلال زیر نظر این سرمربی ایتالیایی گفت: بالاخره ایشان از یک کشور فوتبالی می‌آید که‌امکانات عالی دارند یعنی امکانات کاملا حرفه ای در اختیار دارند. به هر حال مربی خوبی آورده‌اند اما باید در ایران هم نیمی از امکانات آنجا را در اختیارش بگذارند تا جواب بگیرند وگرنه مربی مثل او با چالش زمین و حواشی ایران زود از کوره در می‌رود و نمی‌تواند کارآیی لازم را داشته باشد. الان و با توجه به بازیکنانی که خریده‌اند هیچ نظری نمی‌شود داد و باید منتظر شروع لیگ باشیم تا ببینیم چکار می‌کنند اما امیدوارم بر خلاف سالهای قبل استارت خوبی در لیگ داشته باشند. 

موسوی در پاسخ به این سوال که انتخاب سرمربی خارجی در زمانی که مشکلات مالی این باشگاه زیاد است  کار درستی بوده یا خیر گفت: استقلال با این وضعیت می‌توانست با جذب بازیکنان خوب و یک مربی حرفه ای نتیجه بگیرد اما الان مربی گران قیمتی آورده و بازیکنان معمولی گرفته است. این ناهماهنگی است که یک روز مربی خوب می‌آورند و بازیکنان معمولی دارند و یک روز هم بازیکنان خوب می‌آورند و مربی ندارند. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشند و وقتی مربی خوب می‌آورند بازیکن خوب هم بگیرند چون مربی خوب اگر ابزارش را نداشته باشد جواب نمی‌دهد. به نظر من برای حضور در آسیا استقلال باید 3 تا بازیکن بین‌المللی سطح بالا داشته باشد تا به تیم کمک کنند.

موسوی در پیش بینی جایگاه استقلال در فصل آتی گفت: استقلال الان مثل هندوانه در بسته است. از مربی تا بازیکنانی که گرفته‌اند معلوم نیست چه‌اتفاقی می‌افتد و باید فصل شروع شود تا عملکرد آن‌ها را ببینیم. امسال باید از اول فصل امتیازات را جمع کنند تا آخر فصل کم نیاورند.

با شکایت پروپئیچ استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفته است، بازیکن اسبق آبی‌ها در پاسخ به این سوال گفت: الان 10 سال است که از این مشکلات داریم. متاسفانه قراردادی که می‌بندند حرفه ای نیست و با بازیکن خارجی که فسخ می‌کنند همان موقع تسویه حساب نمی‌کنند. بازیکن ایرانی نیست که با چک دهانش راببندیم. با بازیکن و مربی خارجی نباید شوخی کرد و همان موقع باید با آن‌ها توافق کرد. متاسفانه این‌ها بی خیال هستند و اینقدر پرونده از ایران به فیفا رفته که الان بدون این‌که بررسی کنند حق را به آن‌ها می‌دهند چون سابقه مان در فیفا سیاه است و نشان می‌دهد که بند قرارداد را رعایت نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم قرارداد ببندیم و به فکر آینده نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز