خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن پارا دوومیدانی خبر داد:

بررسی عملکرد ورزشکاران در کمیته فنی/ از قضاوت داوران راضی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۹۱

بهمن رضایی گفت: هفته آینده، در کمیته‌ی فنی به بررسی رکوردها و عملکرد ورزشکاران خواهیم پرداخت.

 به گزارش ایلنا  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بهمن رضایی، رئیس انجمن پارا دو و میدانی در گفتگو بیان کرد: سی و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور، یادبود شهدای هفتم تیر، به مدت سه روز با حضور ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

 

وی ادامه داد: هفته آینده جلسه ای را در کمیته فنی برگزار خواهیم کرد و عملکرد ورزشکاران و رکوردهایی که در این رقابت‌ها ثبت شده را بررسی می‌کنیم تا لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی را مشخص شود.

 

رضایی در مورد عملکرد ورزشکاران در این دوره عنوان کرد: البته به دلیل بارندگی‌های شدید فصل بهار، شرایط برای تمرین ورزشکاران خیلی مهیا و مساعد نبود اما با این وجود، آنها توانستند رکوردهایی نزدیک به رکورد ورودی را بدست آورند.

 

وی با ابراز رضایت از نحوه قضاوت‌ داوران اظهار داشت: داوری‌ها به گونه‌ای تا بود که ورزشکاران با نحوه قضاوت در مسابقات بین‌المللی آشنا شوند تا در صورت حضور در رقابت‌های برون مرزی از نظر داوری با مشکل مواجه نشوند.

 

رئیس انجمن پارا دوومیدانی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب ورزشکاران را برای حضور در رقابت‌های پیش‌ رو آماه کنیم و با دست پر از مسابقات به کشور بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز