خبرگزاری کار ایران

پاسخ منفی سرمربی ایتالیایی به استقلال و پرسپولیس

کاررا: پیشنهاد دو باشگاه ایرانی را نپذیرفتم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۰۲

سرمربی سابق تیم فوتبال اسپارتاک مسکو پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس تهران را رد کرد.

به گزارش ایلنا، ماسیمو کاررا یکی از گزینه‌های هایت مدیره باشگاه پرسپولیس برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس در مصاحبه جدید خود با شبکه ITASportPress درخصوص پیشنهادهای موجود در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای ادامه فعالیت خود به عنوان سرمربی اظهار داشت‌: هیچ باشگاه ایتالیایی برای من پیشنهاد ارسال نکرد؛ با دو باشگاه ایرانی ارتباط داشتم اما پیشنهاد آنها را نپذیرفتم؛‌ به دنبال یک پروژه جدی هستم.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم مهربان باشم و با کسی دوست باشم، من می‌خواهم کارم را انجام دهم! آنها می‌دانند که در من روسیه قهرمان شده‌ام، من انتظار دارم که در ایتالیا به من فرصت بدهند تا خودم را اثبات کنم.

کاررا افزود: من برای آموزش به روسیه بازگشتم، چون خاطرات شگفت انگیزی از این کشور دارم که از دیدگاه شخصی خوب نتیجه گرفتم. منتظر چند تماس هستم، اما هنوز هیچ ارتباطی وجود ندارد.

دستیار سابق آنتونیو کونته در شهر استانبول ترکیه با مسئولان باشگاه پرسپولیس دیدار داشت اما مذاکره آنها خیلی طول نکشید و از چند روز قبل مشخص بود، درخواست دستمزد بالای این سرمربی مانع از همکاری او با سرخپوشان خواهد شد؛ همانطور که او پیش از آندره آ استراماچونی زیر ذره بین مسئولان باشگاه استقلال تهران هم بود اما رقم پیشنهادی مانع از ادامه مذاکرات شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز